بیش از ۵۰۰ هیئت مذهبی در میاندوآب فعالیت می‌کنند
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
شناسه : 309775
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: بیش از ۵۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده اعم از هیئت‌های محله‌ای، قرآنی و دسته‌های عزاداری در میاندوآب فعالیت دارند.
پ
پ

حجت‌الاسلام محمد فیضی نهند در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده اعم از هیئت‌های محله‌ای، قرآنی و دسته‌ها عزاداری در میاندوآب فعالیت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: از میان هیئت‌های مذهبی ثبت شده، ۱۵۰ هیئت عزاداری شاخص و فعال در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع بایدها و نبایدهای ماه محرم، گفت: در این جلسه که به ریاست امام‌جمعه محترم و با حضور مسئولین شهرستانی در آستانه ماه محرم تشکیل شد؛ تصمیمات لازم در مورد نحوه برگزاری مراسمات ماه محرم در میاندوآب اتخاذ و به هیئت‌های عزاداری ابلاغ شده است.

فیضی با بیان اینکه همایش طلایه‌داران محرم با حضور مسئولین هیئت‌های عزاداری در میاندوآب برگزار شده است، تصریح کرد: شایسته است دسته‌ها عزاداری نسبت به این رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: هم چنین در نخستین جمعه ماه محرم نیز مراسم ویژه شیرخوارگان حسینی با مدیریت تبلیغات اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.