بیش از یک هزار دانش‌آموز نیازمند در میاندوآب چشم‌انتظار خیرین هستند
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
شناسه : 311164
1
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: یک هزار و ۱۸۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان چشم‌انتظار کمک خیرین هستند.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به نزدیک‌شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی تدارک مایحتاج و ملزومات مدرسه و دانشگاه برای دانش‌آموزان و دانشجویان در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با بیان اینکه یک هزار و ۱۸۰ دانش‌آموز و دانشجو در میاندوآب، چهاربرج و باروق تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: از این تعداد یک هزار و ۱۳۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰ نفر نیز دانشجو بوده که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، مردم خیر و نوع‌دوست و خیرین عزیز همراه و یاریگر ما در کمک‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و تحت پوشش بوده‌اند، گفت: امسال نیز تاکنون در آستانه آغاز سال تحصیلی خیرین حدود پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به‌صورت غیرنقدی به کمیته امداد در تهیه لوازم و اقلام موردنیاز اعم از کیف، کفش، لباس و نوشت‌افزار سال تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمک کرده‌اند.

چوپان نژاد با دعوت دوباره از خیرین و مردم نوع‌دوست برای یاری‌رسانی به مددجویان، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت غیرحضوری و به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۱۷ بنام مشارکت‌های مردمی واریز کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.