بیانات مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند/ فرهنگ «عاشورا» و «انتظار» دو عامل به زانو درآوردن استکبار هستند
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
شناسه : 262305
2

یک استاد علوم دینی و حوزوی گفت: دشمنان اعتراف می کنند که سخنرانی های مقام معظم رهبری، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و همه رشته های آنان را پنبه می کند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین عباداله خیریان در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه دشمنان از ترویج فرهنگ عاشورایی و مهدویت در بین جوانان در هراس هستند، اظهار کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که فرهنگ عاشورا و انتظار دو عامل مهم به زانو درآوردن استکبار هستند.

وی افزود: شور عاشورا هر سال بیشتر از سال قبل در بین جوانان گرم برپا می شود و از سوی دیگر مردم مومن و انقلابی و جوانان مسلمان ما امید دارند که کسی می آید و انقلاب آنان را جهانی می کند.

این استاد علوم دینی و حوزوی با تاکید بر اینکه باید دشمنان را ناامید کرد، گفت: باید از فرصت شب های قدر برای بصیرت افزایی استفاده کرده و توجه بیشتری به برنامه های مذهبی داشته باشیم.

خیریان تصریح کرد:امام زمان را دیدن مهم نیست بلکه مهم این است که امام زمان از ما چه می خواهد و چیزی هم که دشمن را مایوس می کند، امام زمان پسند حرکت کردن و عمل به خواسته های  امام زمانی است چه بسا که در زمان ائمه معصومین(ع) بسیاری امام زمان را دیدند ولی برخلاف خواسته های آنان عمل کردند.

وی به سخنرانی های مقام معظم رهبری اشاره و با برشمردن اهمیت غرور ملی، اظهار کرد: دشمنان اعتراف می کنند که سخنرانی های مقام معظم رهبری، همه کاسه وکوزه های دشمنان را می شکند و همه رشته های آنان را پنبه می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان طمع کار و خبیث هستند و قابل اعتماد نیستند و به این موضوع نیز اخیرا بار دیگر تاکید و اشاره داشتند.

خیریان با اشاره به موضوع اقتدار ملی، تصریح کرد: مردم ما نشان داده اند که اگر نیاز باشد جانانه به میدان می آیند و وحدت خود را در دفاع از نظام و آرمان های انقلاب نشان می دهند و این حضور مردم در صحنه نیز سبب ناامیدی دشمنان می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب بود تا عده ای صحنه را در دست نگیرند، گفت: شعار استقلال و آزادی که مردم ایران با آن وارد صحنه انقلاب شدند، آزادی ضد استبداد و آزادی در چارچوب اسلام و مکتب بود نه اینکه لهو و لعب باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.