بوکسور میاندوآبی حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد  
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
شناسه : 269767
6

بوکسور جوان میاندوآبی در مسابقات بین المللی بوکس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مبین‌ عباسی‌ بوکسور جوان میاندوآبی کشورمان، در تورنمنت بین المللی بوکس کشور آذربایجان علی رغم آمادگی بالا از رویارویی با نماینده رژیم غاصب‌ صهیونیستی، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین‌ خودداری کرد.

بهمن عزیزی مربی میاندوآبی این تیم اعزامی به مسابقات در این زمینه گفت: مبین عباسی، بوکسور جوان این تیم که از استان آذربایجان غربی و شهرستان میاندوآب در این رقابت ها حضور دارد، در وزن ۵۲ کیلوگرم و در حالی که از آمادگی بالا برای رقابت برخوردار بود، در نخستین روز بر اساس قرعه کشی به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرد.

وی افزود: مبین عباسی با مشخص شدن قرعه کشی و علی رغم آمادگی بالا، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حاضر به رویارویی با حریف رژیم غاصب صهیونیستی نشد.

بر اساس اعلام اداره ورزش و جوانان میاندوآب، این مسابقات با حضور 14 تیم از 12 کشور جهان در رده سنی جوانان در باکوی آذربایجان و به مدت پنج شب برگزار می شود که تیم منتخب ایران نیز با هشت بوکسور، دو مربی تک ستاره جهانی و دو داور تک ستاره جهانی شرکت کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.