به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی؛ قدرت موشکی را روز به روز افزایش می دهیم/ انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته سیطره و سلطه استکبار و آمریکا را شکسته است
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
شناسه : 279528
5

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت:کسانی که ناراضی از قدرت موشکی هستند چه داخلی و خارجی باشند، بدانند که “واعدولهم مستطعتم من قوه” شعار ما است و بر اساس تعالیم دین به پیش می رویم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در جمع راهپیمایان میاندوآبی با تقدیر از حضور باشکوه و پرشور مردم در راهیپایی یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: مردم امروز با حضور پرشور و باشکوه خود حماسه ای عظیم خلق کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیمنه استکبار را شکست، افزود: قبل از انقلاب اسلامی همه کشورها وابسته به غرب و یا شرق بودند ولی انقلاب اسلامی گفتمانی جدید مبتنی بر دین و معنویت به دنیا معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سردسته طاغوت و استکبار جهانی است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع شکست هیمنه و سلطه استکبار و در راس آنها امریکا بود.

سردار شهسواری با بیان اینکه امروز در 40 سالگی انقلاب اسلامی حماسه ای دوباره خلق کردند، تصریح کرد: امروز ملت حماسه ای عظیم خلق کردند و نشان دادند که پای آرمانهای انقلاب اسلامی محکم و قاطع ایستاده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به توطئه ها و دشمنی ها با مردم ایران اسلامی، اظهار کرد: در طول تاریخ دشمنان و استکبار جهانی با توطئه های مختلف به دشمنی با انقلاب و نظام پرداختند ولی به حول قوه الهی کاری از پیش نبرده و انقلاب و مردم ایران اسلامی همیشه پیروز بوده اند.

وی به دوران دفاع مقدس و حماسه مردم در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یک عامل بازدارنده بود و مردم ما هشت سال در مقابل دشمنان ایستادند و پیروز شدند.

سردار شهسواری به طنین انداز شدن روحیه و تفکر بسیجی در کشور اشاره کرد و افزود: بسیج و تفکر بسیجی در همه جا پیروز بوده است و دشمنان همواره در مقابل این تفکر که الهام بخش و الگویی برای کشورهای همسایه در تشکیل نیروهای مردمی مانند حشدالشعبی نیز بوده، ناکام بوده اند.

فرمانده سپاه شهدا در ادامه با اشاره به اینکه ما در 40 سال در سایه استقلال، عظمت، سیطره استکباری امریکا را شکسته ایم، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان نافذین دینداری در دنیا سرامد هست و این به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه اهمیت انقلاب اسلامی به اندازه بعثت اسلام است، اظهار کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد و تشکیل حکومت اسلامی دینی برامده از اسلام ناب محمدی بوده است که دشمنان تحمل ان را ندارند.

سردار شهسواری تصریح کرد: امروز در قله اقتدار 40 سالگی بر سر ارمانهای انقلاب هستیم و رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) هستند و هر انچه رهبر کبیر انقلاب بیان می کردند را از رهبر معظم انقلاب می شنویم.

فرمانده سپاه شهدا با بیان اینکه انقلاب اسلامی تعادل قوای استکبارجهانی را به هم زده است، اظهار کرد: امروز این کلام امام خمینی(ره) که گفتند امریکا غلطی نمی تواند بکند محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز موشک های نقطه زن ایران با تفکر بسیجی، داعش را نابود می کند، افزود: کسانی که ناراضی از قدرت موشکی هستند چه داخلی و خارجی باشند، بدانند که “واعدولهم مستطعتم من قوه” شعار ما است و بر اساس تعالیم دین به پیش می رویم.

سردار شهسواری با تاکید بر اینکه سیاست ما برگرفته از ایات الهی است، اظهار کرد: ما اشداعلی الکفار و رحما یینهم هستیم و شمشیر برنده ایران اسلامی بر سر کفار فرود می آید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: ما افتخار می کنیم که خادم و نوکر مردمی هستیم که امام فرمود در صدر اسلام نیز چنین مردم وفاداری نبود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امروز عظمت حضور مردم پاسخ محکم و قاطعی به دشمنان بود، تصریح کرد: در 40 سال با اقتدار و عظمت پیش رفته ایم و با صبر و استقامت و با وحدت حول محور ولایت نیز مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.