بهره مندی ۹۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی از  گاز طبیعی/تخت های بیمارستان در دست احداث میاندوآب افزایش یافت
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
شناسه : 292935
5
استاندار آذربایجان غربی:

محمدمهدی شهریاری گفت: روند گازرسانی در سطح استان از سرعت خوبی برخوردار و بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گازطبیعی برخوردار است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اینکه روند گازرسانی به روستاها در سطح استان از سرعت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: امروز بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گازطبیعی برخوردار است.

محمد مهدی شهریاری افزود: هم اکنون پروژه های دیگری نیز در دست اجرا است که با اتمام اجرای این طرح ها، میزان برخورداری نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اجرایی چندین پروژه عمرانی در سطح شهرستان میاندوآب، گفت: مهم ترین پروژه که توسط نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری می شود، پروژه جاده میاندوآب-میانه-سرچم است که افتتاح آن از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان به شمار می رود که در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان پیگیری و بخشی از بودجه مصوب به آن اختصاص یافت.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در میاندوآب که دو سال پیش کلنگ زنی شد نیز با پیگیری ها ی نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به ۳۵۰ تختخوابی افزایش یافت و در کنار آن بخش خصوصی اعلام آمادگی برای احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در شهرستان کرده است.

شهریاری هم چنین با اشاره به افتتاح پروژه هایی خدماتی، بهداشتی و درمانی در شهرستان میاندوآب، گفت: طبق آمار ارائه شده ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۶ درصد جمعیت روستایی در میاندوآب از نعمت گاز برخوردار هستند.

دسترسی روستاها به خدمات در سایه انقلاب اسلامی

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، اقدامات و خدمات خوبی انجام گرفته است.

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه امروز چندروستای دیگر به تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز در شهرستان افزوده شد، اظهار کرد: امروز مردم مناطق روستایی و شهری کشور عزیزمان از خدمات و نعمت ها به برکت انقلاب اسلامی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.