بهره برداری همزمان 13 طرح محرومیت زدایی و اشتغالزایی سپاه در میاندوآب + تصاویر
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۰۰
شناسه : 284036
5

 همزمان با هفته دفاع مقدس، 12 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک طرح اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی میاندوآب افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم افتتاح این طرح ها امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی، معاون عمرانی فرماندار و نماینده نیروی انتظامی و روسای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی میاندوآب در کوی شبیلو و بخش باروق این شهرستان برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب در مراسم افتتاح این طرح ها، گفت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و تفاهم نامه ای که بین سپاه و کمیته امداد امضا شده است، اقدامات لازم برای احداث مساکن مددجویی در میاندوآب انجام شد.

موسی تقی زاده اظهار کرد: در این راستا امسال 29 مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در مناطق محروم توسط و از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) و بسیج سازندگی میاندوآب احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه این واحدها به متراژ50 متر احداث می شوند، افزود: 12 واحد از این 29 واحد امروز به صورت همزمان افتتاح شده و 17 واحد دیگر نیز در دست احداث است.

مسئول بسیج سازندگی میاندوآب در مورد طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح شده نیز گفت: این طرح در زمینه خود اشتغالی بانوان و با ایجاد زمینه اشتغال برای 8 نفر در زمینه تولیدی پوشاک افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در مراسم افتتاح این پروژه ها، با قدردانی از تلاش های انجام گرفته، گفت: محرومیت زدایی از مناطق محروم و در دل روستاها، سند افتخاری برای سپاه است.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: یکی از عرصه های فعالیت بسیج در امر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم است که در این زمینه بحمدالله قدم های خوبی در شهرستان میاندوآب برداشته شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.