بهره برداری از 4 پروژه عمرانی و خدماتی در میاندوآب
۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
شناسه : 283125
6

همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان، بهره برداری از چهار پروژه عمرانی و خدماتی در میاندوآب آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در نخستین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستان میاندوآب، پروژه هایی در بخش عمرانی و خدماتی افتتاح و عملیات احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر کلنگ زنی شد.

نخستین طرح افتتاح امروز، افتتاح شش پروژه برق رسانی در زمینه احداث پست هوایی، رفع ضعف ولتاژ، اصلاح ساختار شبکه در نقاط مختلف شهری و روستایی بود.

به گفته جمال کاظمی اصل مدیر توزیع امور برق میاندوآب برای افتتاح این پروژه ها در مجموع پنج میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

دیگر طرح افتتاحی امروز در میاندوآب، افتتاح 90 واحد مسکن بهسازی و مقاوم سازی شده روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت نمادین در روستای ارمناک بود.

به گفته حقوردی هادی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث و مقاوم سازی این مساکن 18 میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.

هم چنین امروز عملیات احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر میاندوآب در برده رشان آغاز شد.

به گفته نادرافشارلو رئیس هلال احمر میاندوآب این پایگاه امداد جاده ای در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 600 میلیون ریال در مدت هشت ماه احداث می شود.

هم چنین امروز 14 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر میاندوآب که هر کدام با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال احداث شده بودند، تحویل مددجویان شد.

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.