بهره برداری از 36  طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب آغاز شد
۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
شناسه : 289849
3

همزمان با هفته دولت، 36 طرح عمرانی و خدماتی در میاندوآب با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در دومین روز از هفته در شهرستان میاندوآب 12 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 781میلیون ریال از منابع جاری شرکت توزیع برق آذربایجان غربی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

از مهمترین پروژه های توزیع برق در شهرستان میاندوآب تامین برق مجتمع مسکونی 320واحدی فرهنگیان و احداث خط20کیلو ولت هوایی فاز یک ناحیه صنعتی چهاربرج می توان نام برد.

هم چنین امروز باحضور فرماندار، سرپرست شهرداری و جمعی از اعضای شورای شهر میاندوآب طرح‌های عمران شهرداری شامل روکش آسفالت بزرگراه ولایت، کمربندی جنوبی، پوشش بتنی کانال‌های سطح شهر و دیوار چینی ۲ کانال وکیل‌کندی و بشیرخان کندی با صرف هزینه ای بالغ بر20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح  13 پروژه مخابراتی دیگر پروژه ای بود که امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی تکنولوژی اینترنت 4G، توسعه شبکه FTTH  و توسعه شبکه فیبر نوری، اینترنت خانگی تلفن ثابت در سطح شهر میاندوآب و 10 روستای شهرستان با  صرف اعتباری بالغ بر 48میلیارد و 500میلیون ریال افتتاح شدند.

امروز هم چنین دوازدهمین جایگاه سوخت CNG شهرستان میاندوآب در دومین روز از ایام گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

این جایگاه در سه سکوی 6 نازله و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

در دومین روز از هفته دولت در شهرستان میاندوآب 9 طرح  آبیاری نوین شامل 6پروژه ی سیستم آبیاری بارانی، 3 پروژه سیستم آبیاری کم فشار و یک پروژه آبیاری قطره ای با صرف هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 780 میلیون ریال  در 23 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت که با  بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغالزایی برای 10 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.