بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی و خدماتی در میاندوآب
۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
شناسه : 311005
2
به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛ به مناسبت ایام گرامیداشت هفته دولت، ۶ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور جمعی از مسئولان در میاندوآب مورد بهره برداری قرار گرفت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در ادامه اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دولت در میاندوآب، با حضور نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، شش پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این راستا صبح امروز، چهار پروژه عمران روستایی شامل اجرای طرح هادی، زیرسازی، آسفالت و سنگفرش معابر در روستاهای “سوگلی تپه، تلخاب، یاریجان خالصه و حاج حسن خالصه با همکاری بنیاد مسکن و بخشداری مرکزی میاندوآب مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته مسئولان اجرای طرح، این پروژه ها با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفتند.

تحویل ۶۵ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی

هم چنین به‌صورت نمادین ۶۵ واحد مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی نیز تحویل مالکان شد.

حق وردی هادی رئیس بنیاد مسکن شهرستان میاندوآب در آیین افتتاح این پروژه‌ها، گفت: برای ساخت هر کدام این منازل مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ۵۰ میلیون به‌صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده است.

وی افزود: در برخی از موارد خاص، ۲ تن میلگرد و ۲۰۰ کیسه سیمان نیز به‌صورت رایگان در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

افتتاح آزمایشگاه تشخیص بیماری دام و طیور

هم چنین امروز به مناسبت هفته دولت، آزمایشگاه تشخیص بیماری دام و طیور پروژه دیگری بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیر شبکه دامپزشکی میاندوآب در این زمینه گفت: این آزمایشگاه دارای واحدهای بیوشیمی، سرولوژی، میکروب‌شناسی، انگل‌شناسی، قارچ‌شناسی و آزمایش اختصاصی آب بوده و با صرف اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری‌شده است.

مهدی فتاحی افزود: نبود آزمایشگاه تشخیص بیماری علاوه بر اتلاف وقت و هزینه فعالان این حوزه، باعث تأخیر در درمان و نهایتاً منجر به تلف‌شدن جوجه، مرغ، دام می‌شد و اقتصاد این حوزه را متضرر می‌کرد.

افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب “۰۲۴” میاندوآب

ایستگاه پمپاژ فاضلاب “۰۲۴” میاندوآب آخرین پروژه‌ای بود که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسین اصغری رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب در این مراسم گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی – عمرانی با خط انتقال ۲.۲ کیلومتری و ظرفیت پمپاژ ۲۰۰ لیتر در ثانیه، حدود هزار خانوار شهرک آیدین را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گفته فرماندار ویژه میاندوآب امسال هم‌زمان با هفته دولت در این شهرستان، ۵۳ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

محمدرضا رضایی در گفتگویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، اظهار کرد: از این تعداد ۲۴ پروژه عمرانی، چهار پروژه آموزشی، دو پروژه بهداشتی، درمانی، سه پروژه تولیدی صنعتی و ۲۰ پروژه نیز خدماتی و کشاورزی بود.

رضایی تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی حدود ۱۷۰ نفر آماده افتتاح و بهره‌برداری‌شده است.

فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین از کلنگ‌زنی چهار پروژه نیز خبر داد و اظهار کرد: این چهار پروژه نیز شامل سه پروژه سالن ورزشی روباز در روستاهای گنج‌آباد، گرده رش و شهر بکتاش و یک پروژه در حوزه راه و بهسازی و آسفالت محور روستای للکلو است.

وی گفت: این پروژه‌ها نیز جمعاً با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و عملیات احداث آنها شروع می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.