بنیاد خیریه نورآوران سلامت در مناطق محروم آذربایجان غربی خدمات درمانی ارائه می‌کند
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
شناسه : 308754
6
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: بنیاد خیریه نوآوران سلامت خدمات به واجدین شرایط در شهرهای تازه‌تأسیس چهاربرج و باروق و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در میاندوآب خدمات ارائه می‌دهد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، افشار کبیری در جلسه هماهنگی اجرای طرح بنیاد نورآوران سلامت در میاندوآب، اظهار کرد: بنیاد خیریه نوآوران سلامت خدمات به واجدین شرایط در چهاربرج و باروق و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در میاندوآب خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی افزود: خدمات بنیاد نورآوران سلامت، شامل خدمات چشم‌پزشکی و دندانپزشکی خواهد بود.

وی افزود: تیم نورآوران سلامت با استقرار کلینیک‌های سیار، شامل کلینیک چشم‌پزشکی، اتاق عمل چشم، دندان‌پزشکی و پشتیبانی در میاندوآب اقدام به پذیرش متقاضیان واجد شرایط استفاده از خدمات تخصصی می‌کند.

کبیری تصریح کرد: این اکیپ که از مردادماه به مدت ۷۰ روز در میاندوآب مستقر می‌شود، به حدود شش هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی با تأکید بر این باید زیرساخت‌ها و ادارات متولی همکاری لازم را در راستای ارائه خدمات داشته باشند، اظهار کرد: باید همه دستگاه‌ها دست‌به‌دست هم دهند تا به بهترین نحو این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.