بلدیه میاندوآب در انتظار صدور حکم شهردار
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 311058
4
رئیس شورای شهر میاندوآب از رایزنی برای صدور حکم شهردار جدید این شهر و دریافت نتایج مثبت برای حل مشکلات خبر داده تا ان شالله هر چه سریع‌تر شاهد خارج‌شدن شهرداری میاندوآب از بلاتکلیفی باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، موضوع انتخاب شهردار در میاندوآب، دیگر برای مردم این شهر عادی شده است و مردم این شهر عادت کرده‌اند که طول دوره شوراها با انتخاب حداقل دو شهردار یا سرپرست به سر آید.

در دوره ششم شورای شهر نیز این شورا ترک عادت نکرد و در این دوره نیز شورای شهر در راه انتخاب شهردار دوم در طول دوره قدم برداشت.

بعد از اینکه در بهمن‌ماه سال گذشته “بابک قدیمی” شهردار وقت میاندوآب از سمت خود استعفا داد و شورای دور ششم شهر مجبور به انتخاب سرپرست برای شهرداری میاندوآب، موضوع همیشه چالشی انتخاب شهردار بار دیگر در میاندوآب بر سرزبان‌ها افتاد و به موضوع مباحث در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

شورای شهر بعد از اینکه “بابک قدیمی” از سمت شهرداری میاندوآب استعفا داد، “وحید اصغری‌پور” را که ید طولانی در انتخاب به‌عنوان سرپرستی شهرداری دارد، به‌عنوان سرپرست انتخاب کرد و تا پایان سال بدون ورود به موضوع انتخاب شهردار با وی ادامه داد.

اما شورای شهر در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال پس از کش‌وقوس فراوان “محمدعلی شریفی” را به‌عنوان گزینه منتخب خود برای شهرداری معرفی کرد که تخریب‌های عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی سبب شد تا شریفی با اعلام اینکه در این شرایط نمی‌توان به مردم خدمت کرد و عده‌ای از هم اکنون شمشیر را از روبسته‌اند، عطای مسئولیت شهرداری را به لقایش ببخشد و از پذیرش این مسئولیت کناره‌گیری کند، موضوعی که دوباره شورای شهر میاندوآب را با چالش انتخاب شهردار مواجه ساخت.

شورای ششم شهر این بار “بابک محمدزاده” رئیس وقت شورای شهر را به‌عنوان شهردار منتخب خود معرفی کرد و با ادامه سرپرستی “وحید اصغری‌پور” نیز به‌عنوان سرپرستی شهرداری میاندوآب تا صدور حکم شهردار منتخب موافقت کرد.

از زمان استعفای شهردار سابق میاندوآب بیش از شش ماه و از زمان انتخاب “بابک محمدزاده” به‌عنوان شهردار منتخب میاندوآب که در ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال بوده، نزدیک به چهار ماه می‌گذرد؛ اما تاکنون خبری از صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر نبوده و همه سؤال‌ها به پاسخ “صدور حکم در حال طی مراحل است” ختم می‌شود.

مردم چشم‌انتظار کار عمران شهری

درحالی‌که همگان در انتظار تعیین تکلیف وضعیت صدور حکم شهردار منتخب هستند، انتقادات از وضعیت تنظیف و آسفالت معابر شهری در محافل حقیقی و مجازی به اوج خود رسیده و مردم

برخی در انتقادات خود به فصل کاری اشاره کرده و می‌گویند زمان و فصل کار روبه‌اتمام است؛ اما تغییری در چهره شهر حاصل نشده و دلیل آن را بی شهردار بودن میاندوآب عنوان می‌کنند.

دریافت پالس‌های مثبت برای صدور حکم شهردار

اما در جلسه اخیر شورای شهر میاندوآب اسکندر سجادی، رئیس شورای شهر میاندوآب به پیگیری وضعیت صدور حکم شهردار منتخب اشاره کرد و گفت: در زمینه صدور حکم شهردار با متولیان امر صحبت کرده و نتایج مثبت دریافت کرده‌ایم تا ان الله سریعاً مشکلات حل شود.

رئیس شورای شهر میاندوآب با اشاره به اینکه در این موضوع نباید با احساسات مردم بازی کرد، افزود: تحریک و بازی با احساسات مردم کار خوبی نبوده و آن را کاملاً رد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در انتخاب شهردار فرایند قانونی کاملاً رعایت شده است، تصریح کرد: تأخیر در صدور حکم شهردار به اعضا یا رئیس وقت شورا ارتباطی نداشته و فرایند انتخاب نیز قانونی و کاملاً درست بوده است.

با این صحبت‌های رئیس شورای شهر باید منتظر تعیین تکلیف صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر بود تا هر چه سریعتر با تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری میاندوآب، اقدامات عمرانی را هرچند در مدت اندکی باتوجه‌به شرایط جوی و شروع بارش‌ها شاهد باشیم.

در سال‌های گذشته ارمغان بی شهردار شدن میاندوآب یا بهتر بگوییم دیده‌شدن نام حدود ۱۳ شهردار و سرپرست شهردار در یک دهه گذشته در میاندوآب سبب بیشترشدن مشکلات شهری اعم از نظافت و بهداشت شهری و عدم وجود کارهای عمرانی مناسب بوده و ضرر و زیان آن نیز متوجه مردم بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.