بصیرت و آگاهی مردم، آتش فتنه را خاموش کرد/ حماسه 9 دی، انقلاب سوم و حماسه ای بی نظیر در دفاع از ولایت بود
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
شناسه : 269861
10

امام جمعه میاندوآب گفت: سال 88 یک آزمایش بود و دشمنان نیز به دنبال فتنه انگیزی بودند ولی بصیرت و آگاهی مردم فتنه ها را خاموش کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت روز حماسه 9دی در سخنانی اظهار کرد: حماسه 9 دی در واقع انقلاب سوم بود که فتنه دشمن را خاموش کرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: در آن روز به یاد ماندنی، مردم علی رغم اینکه بعد از ظهر بود به خیابان ها آمده  و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینه 9 دی متعلق به جناح و فرد خاصی نیست، گفت: حماسه 9 دی حماسه دفاع مردمی از انقلاب و نظام و ولایت است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه همه باید یکدل و متحد در مراسم گرامیداشت حماسه9دی حاضر باشند، تصریح کرد: همه باید در مقابل دشمنان متحد شده و توطئه های آنان را خنثی سازیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: اختلاف و تفرقه سبب دست یابی دشمنان به اهدافشان می شود و  با اتحاد می توان دشمنان را شکست داده و توطئه های آنان را خنثی کرد.

وی گفت: حماسه 9 دی بهترین فرصت است تا به دنیا پشتیبانی خود از انقلاب و نظام و ولایت را نشان داده و نشان دهیم که علی رغم اختلاف سلیقه که امری طبیعی است، در مقابل دشمنان متحد هستیم.

حسن زاده با بیان اینکه حماسه 9 دی انقلاب را تثبیت کرد، تصریح کرد: امسال نیز مانند همه سال های گذشته در حماسه 9 دی شرکت خواهیم کرد و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فتنه به معنای آزمایش بوده و جایی است که حق و باطل در هم می آمیزد، اظهار کرد: سال 88 یک آزمایش بود و دشمنان نیز به دنبال فتنه انگیزی بودند ولی بصیرت و آگاهی مردم فتنه ها را خاموش کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال اختلاف افکنی بوده و در این راستا چندین شبکه ماهواره ای نیز تلاش می کنند، افزود: آنها نوعی برنامه ریزی کرده اند که معنای خانواده و تعصب به دین را از بین ببرند و نیز اختلاف افکنی بین مذاهب و اقوام را در دستور کار دارند و ما وظیفه داریم تا هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.