بصدا در آمدن زنگ مهر، ایثار و مقاومت در مدارس میاندوآب/۴۹ هزار دانش‌آموز میاندوآبی رهسپار مدارس شدند
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
شناسه : 302793
4
مراسم آغاز سال تحصیلی و به صدا درآوردن زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در میاندوآب برگزارو سال تحصیلی برای حدود 49 هزار دانش آموز میاندوآبی آغاز شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم آغاز سال تحصیلی و به صدا درآوردن زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در هنرستان دخترانه ارشاد برگزار شد.

در این زمینه مدیر آموزش و پرورش میاندوآب به خبرنگار زرین خبر گفت: امروز همزمان با بازگشایی مدارس حدود ۴۹ هزار دانش‌آموز در ۲۱۸ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

رستم وکیلی اظهار کرد: ثبت نام مدارس ابتدایی دولتی برای سال تحصیلی جدید در سطح شهر ۴۸ مدرسه، در روستاها ۱۷۰ باب مدرسه با هزار کلاس درس و با حدود ۲۷ هزار دانش آموز صورت گرفته است.

وی افزود: در دوره متوسطه اول که به صورت قطعی ثبت نام شده، دانش‌آموزان در ۴۰۰کلاس درس با حدود ۱۱ هزار دانش آموز سال تحصیلی را شروع می‌کنند که امسال دانش‌آموزان در دوره متوسطه ۳۵۰ نفر و در مقطع ابتدایی، حدود هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز افزایش یافته است.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با بیان اینکه در ۲۹ مدارس غیر دولتی ابتدایی نیز با ۲۱۱ کلاس درس و چهار هزار دانش آموز ثبت‌نام شده است، تصریح کرد: در مدارس غیر دولتی متوسطه که ۱۵ مدرسه وجود دارد ۱۱۰۰ دانش آموز ثبت‌نام کرده‌اند.

وکیلی با اشاره به اینکه مدارس دولتی شهر متوسطه دوم، ۲۲۰ کلاس درس با ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در مقاطع تحصیلی فنی حرفه‌ای و کاردانش دانش‌آموزان در ۲۰ مدرسه با ۱۰۰ کلاس درس به تعداد ۲هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و در مدارس غیر دولتی هنرستان‌ها نیز ۲۰۰ دانش آموز در سال جدید تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.