بسیج و سپاه در کنار کادر درمانی در روزهای کرونایی/طرح شهید سلیمانی در میاندوآب اجرا می شود
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
شناسه : 291519
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در قالب “طرح شهید سلیمانی” مجموعه بسیج و سپاه در کنار وزارت بهداشت، در راستای آگاهی بخشی، بیماریابی، آموزش و قرنطینه و ارائه کمک های لازم به بیماران قدم برخواهیم داشت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان میاندوآب  با بیان اینکه مجموعه بسیج و سپاه در کنار کادر درمان و بهداشت قرار دارد، گفت: در این راستا تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امضا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: بر اساس این طرح که در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می شود، مجموعه بسیج و سپاه در کنار وزارت بهداشت، در راستای آگاهی بخشی، بیماریابی، آموزش و قرنطینه و ارائه کمک های لازم به بیماران قدم برخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: تمام پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در قالب این طرح آمادگی را در جهت ارائه آموزش های لازم و مرتبط با کرونا در نقاط مختلف شهر دارند.

پالهنگ در ادامه هم چنین با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم در راستای کمک به مجموعه کادر درمان و سلامت قدم برداریم، تصریح کرد: رسانه ها در این راستا وظیفه مهمی داشته و باید به وظیفه و نقش خود عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه در شهرستان میاندوآب همه عوامل دست به دست هم داده و در راستای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده اند، اظهار کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدم برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.