بسیج، دشمن‌شکن و افتخارآفرین در تمام صحنه‌های انقلاب
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 313603
5
بسیج، دشمن‌شکن و افتخارآفرین است که در هر صحنه‌ای وارد شده، خط‌شکن بوده و کارهای نشدنی را شدنی کرده و این خدمت به مردم را مدال افتخار خود می‌داند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ سازمان بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

بسیج، شجره طیبه و یکی از جلوه‌های رحمت و لطف الهی و از برکات انقلاب اسلامی است که از بدو تأسیس تا به امروز در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده و با خنثی ساختن توطئه‌های دشمنان، در عرصه‌های مختلف، گام‌های راهبردی، تعیین‌کننده و اثرگذاری برداشته است.

بسیج به‌عنوان یک نیروی مقاومت و دفاع از ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی شناخته شده و در زمینه‌های مختلفی از جمله امنیت، اقتصاد، فرهنگ، علم و تحقیق، ورزش، خدمات اجتماعی و غیره فعالیت می‌کند .

بسیج یکی از مهم‌ترین عوامل اتحاد و همبستگی ملی در ایران به شمار رفته و باتوجه‌به اهداف و وظایف خود در اقشار و بخش‌های مختلف جامعه سازماندهی شده تا نقش مؤثرتری در جامعه ایفا کند.

بسیج، لرزه بر اندام دشمنان افکنده است

در این زمینه امام‌جمعه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بسیج امروز وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارد، اظهار کرد: بسیجیان همه توان و امکانات خود را در راستای دفاع از هدف‌های عظیم یک ملت و در دفاع از انقلاب به میدان می‌آورد و در این راه نیز خسته نشده و کنار نمی‌رود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده افزود: بسیجی یعنی کسی که برای آینده کشور و هویت ملتش ارزش قائل بوده و همواره مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان است.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که انقلاب نیاز داشته، بسیج حاضر بوده و احساس تکلیف می‌کند و برای سربلندی ایران عزیز تلاش می‌کند، گفت: بسیج در عرصه‌های سیاسی حضور آگاهانه داشته و در عرصه‌های نظامی پیشاهنگ همه نظامیان است.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه بسیجیان الگوی ولایت‌مداری بوده و در هر زمانی که به حضورشان نیاز بوده در صحنه حاضر بوده‌اند، افزود: بسیجیان همیشه به تکلیف خود عمل کرده و پادررکاب انقلاب بوده و بسیج همیشه در صحنه، لرزه بر اندام دشمنان افکنده و حتی در کشورهای اروپایی نیز تأثیرگذار بوده است.

بسیج، فرهنگی با قابلیت جهانی‌شدن

امام‌جمعه چهاربرج نیز در این زمینه با بیان اینکه بسیج الهام‌بخش کشورهای جبهه مقاومت شده است، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است که قابلیت جهانی‌شدن داشته و امروز تأثیرات این تفکر و فرهنگ را در دنیا شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام اصغر جلالی با اشاره به اینکه در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، بسیج و بسیجیان همواره در صحنه بوده و نقش‌آفرینی کرده‌اند، افزود: بسیج در تمام عرصه‌ها در کنار مردم و در خدمت نظام اسلامی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید روحیه بسیجی در تمام عرصه‌ها حاکم شود، گفت: بسیجیان در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند، همیشه افتخارآفرین بوده و توطئه‌های دشمن را خنثی ساخته و بینی آنان را به خاک مالیده‌اند.

بسیج همواره مدافع ارزش‌ها، نظام و انقلاب بوده است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بسیج همواره در صحنه بوده و خوش درخشیده است، اظهار کرد: بسیج، سرباز و مطیع امر ولایت است.

مهدی عیسی زاده افزود: بسیجی یعنی کسی که در سنگر همیشه حاضر بوده و هر موضوع و مشکلی در کشور پیش بیاید سینه خود را سپر کرده و از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا دفاع کند.

وی گفت: روزی بسیج در جبهه و میدان نبرد و جنگ، روزی در عرصه مبارزه با بیماری و روزی در سیل و زلزله و روزی در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم حاضر می‌شود و این راه و تفکر بسیجی است.

بسیج، دشمن‌شکن و افتخارآفرین

بسیج، معجزه جاویدی است که به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و از ابتدای انقلاب در مقابل استکبار ایستاده و زمانی در عرصه سازندگی خوش درخشیده و زمانی در میدان محرومیت‌زدایی از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکرد.

بسیج، دشمن‌شکن و افتخارآفرین است که دشمن را در هشت سال دفاع مقدس، مأیوس و پس از جنگ نیز در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خوش درخشیده و در هر صحنه‌ای که وارد شده، خط‌شکن بوده و کارهای نشدنی را شدنی کرده و این خدمت به مردم را مدال افتخار خود می‌داند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.