بسترهای لازم برای استقبال از زائران اربعین در میاندوآب فراهم می‌شود
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 309866
1
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: برنامه‌ریزی مناسب و لازم برای استقبال و خدمت‌رسانی به زائران اربعین در میاندوآب انجام‌گرفته و بسترهای لازم فراهم می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه ستاد اربعین شهرستان میاندوآب با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های شیعه زنده نگه‌داشتن اربعین است و در این زمینه همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شهرستانی اربعین، افزود: هدف اصلی ما از برگزاری جلسات ستاد اربعین، برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال و سازماندهی زائران اربعین و پذیرایی و خدمات‌رسانی به آنان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مرز تمرچین یکی از مبادی ورودی زائران اربعین به کشور عراق بود، گفت: در این زمینه نیز شهرستان میاندوآب نقش مهمی داشت و به‌عنوان ورودی استان از زائران اربعین استقبال می‌کرد.

رضایی از مرز تمرچین به‌عنوان یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای آذربایجان غربی نام برد و تصریح کرد: مرز تمرچین یکی از بهترین ظرفیت هم برای آذربایجان غربی و هم برای زائران عزیز بوده و می‌تواند منشأ تحولات فرهنگی و اقتصادی باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: به دلیل گرمای هوا در جنوب کشور، مرز تمرچین بهترین فرصت برای زائرین است که با تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار محترم آذربایجان غربی این مرز روزبه‌روز شکوفاتر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تا شروع ایام پیاده‌روی اربعین باید مسائل و مشکلات بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود، گفت: یکی از مسائل مهم در این زمینه احصا مشکلات سال قبل و رفع آنها، برپایی موکب داخل شهر و ورودی‌ها و استقبال از زائران و برنامه‌ریزی برای اعزام موکب‌های اربعین به عراق است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.