بسترسازی برای قهرمان‌پروری و ورزش همگانی از اهداف وزارت ورزش و جوانان است
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
شناسه : 308266
1
معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان: معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بسترسازی مناسب برای قهرمان‌پروری و ورزش همگانی از اهداف و سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان است که آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، میرهادی قره سید رومیانی در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی میاندوآب با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان غربی و میاندوآب در ورزش، اظهار کرد: آذربایجان غربی و میاندوآب از ظرفیت‌های خوبی در امر ورزش قهرمانی و همگانی برخوردار بوده و وجود ورزشکاران افتخارآفرین نشان‌دهنده این موضوع است.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: امروز آذربایجان غربی به پایلوت رویدادهای ملی و منطقه‌ای در حوزه‌های مختلف ورزشی تبدیل شده که نشان‌دهنده پتانسیل این استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش همگانی و ایجاد بستر مناسب برای ورزش آسان یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است، گفت: بسترسازی مناسب برای قهرمان‌پروری و ورزش همگانی از اهداف و سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان است که آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

قره سید رومیانی با اشاره به حضور و استقبال پرشور مردم از همایش دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی همگانی در میاندوآب، تصریح کرد: حضور مردم از طیف‌های سنی مختلف نشان داد که مردم ما به نشاط و روحیه و ورزش علاقه‌مند هستند و در این زمینه ما وظیفه داریم تا برای فراهم‌کردن مقدمات ورزش ارزان و راحت برای مردم قدم برداریم.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در این راستا نیز باتوجه‌به نیاز و توانمندی‌های منطقه، تفاهم‌نامه احداث یک مجموعه ورزشی شش‌هزاری نفری امضا شده و اقدامات اولیه در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.