برگزاری همایش دوچرخه سواری با پخش زنده از شبکه 3 در میاندوآب/ میاندوآب، شهر دوچرخه ایران روی آنتن می رود
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
شناسه : 285174
12

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از برگزاری سومین همایش دوچرخه سواری  با پخش زنده از شبکه سه سیما در میاندوآب خبر داد.

پ
پ

امیر رضاپور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: همایش بزرگ دوچرخه سواری و پیاده روی همگانی با شعار “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” روز جمعه ۲۴آبان ماه در این شهر برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: این همایش برای سومین سال پیاپی با پخش زنده تلویزیونی در میاندوآب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود و در پایان جوایز نفیسی از جمله دوچرخه و یک دستگاه خودروی سواری پراید به عنوان جایزه ویژه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت ترکیبی و با مشارکت نهادها و دستگاههای مختلف برگزار می شود، گفت: این همایش سی و هشتمین همایش دوچرخه سواری و پیاده روی و سومین همایش با پخش زنده از تلویزیون در میاندوآب است که از ساعت 7 صبح روز جمعه به صورت ترکیبی از مسیر میدان امام خمینی(ره) برای پیاده روی و کوی معلم برای دوچرخه سواری شروع و برگزار خواهد شد.

رضاپور تصریح کرد: مردم میاندوآب، با حضور مثال زدنی و بی نظیر خود به همه مسئولان و بینندگان از شبکه سه و به سراسر ایران نشان می دهند که عنوان “شهر دوچرخه” ایران برازنده این شهر بوده و چرا میاندوآب را شهر دوچرخه ها می نامند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب  اظهار کرد: دوچرخه سواری در میاندوآب از قدمت زیادی برخوردار است و مردم این شهر علاقه فراوانی به دوچرخه دارند و در این همایش نیز برای سومین سال پیاپی از شبکه سوم سیما این موضوع را نشان خواهند داد.

وی هم چنین با تاکید بر اهمیت ترویج ورزش های همگانی، گفت: همه باید در راستای توسعه ورزش همگانی که نقش مهمی در سلامتی جامعه دارد، گام برداریم.

گفتنی است این همایش بزرگ ترکیبی به مناسبت هفته بسیج و همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.