برپایی ۱۲ پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در میاندوآب
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
شناسه : 311337
3
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: 12 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در میاندوآب، چهاربرج و باروق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت دایر می‌شود.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها یکی از مراسم‌هایی است که همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس در سطح کشور برگزار می‌شود و امسال نیز در آستانه آغاز سال تحصیلی این جشن هم‌زمان با سراسر کشور در میاندوآب برگزار می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته، ۱۲ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در میاندوآب، چهاربرج و باروق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار هستند، گفت: مردم نوع‌دوست و خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت غیرحضوری نیز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۱۷ بنام مشارکت‌های مردمی واریز کنند.

چوپان نژاد تصریح کرد: مراسم جشن عاطفه‌ها هفته آخر شهریورماه در معابر شهری، ۳۱ شهریور در مصلی‌های نمازجمعه و چهارم مهرماه در مدارس برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۸۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان چشم‌انتظار کمک خیرین هستند، تصریح کرد: امیدواریم مانند همیشه مردم خیر و نیکوکار میاندوآب، یاریگر این نهاد را در یاری‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.