همایش دوچرخه سواری بهترین فرصت برای معرفی میاندوآب است
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
شناسه : 267112
5

نائب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت:از ظرفیت برنامه صبح و نشاط و پخش زنده همایش دوچرخه سواری برای نمایش آداب و رسوم و شناساندن ظرفیت گردشگری میاندوآب استفاده شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، احد غفاری در گفت و گویی درباره برگزاری همایش دوچرخه سواری در میاندوآب و پخش زنده از شبکه های تلویزیونی، اظهار کرد: این همایش بهترین فرصت برای معرفی و شناساندن میاندوآب به هموطنان عزیزمان است.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در میاندوآب افزود: باید با حضور پرشور و گسترده، شهروندان عزیز در این همایش، نهایت استفاده را از این فرصت که به دست آمده است برای اثبات هویت، فرهنگ و آداب خود بکار ببریم.

وی گفت: پخش کامل و زنده این همایش از شبکه سه سراسری و شبکه استانی صدا و سیما ضمن اینکه در معرفی و ثبت میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه ایران نقش بسزایی دارد، می تواند فرصتی برای شناساندن ظرفیت گردشگری میاندوآب نیز باشد.

غفاری هم چنین با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش و پخش زنده آن از شبکه سراسری، تصریح کرد: معرفی میاندوآب به عنوان زادگاه شهید باکری و نیز به عنوان شهری خوش آب و هوا با طبیعتی بکر و سرسبز و مردمانی مهمان نواز و مناطق گردشگری متعدد از دیگر اهداف برگزاری این همایش است که در زمان پخش همایش در سیما به آنها پرداخته خواهد شد .

نائب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: از همه شهروندان میاندوآبی درخواست داریم تا در این همایش که با دوچرخه سواری شروع می شود، حضور به هم رسانیده و با نظم و انضباط خود بر شکوه و عظمت آن بیافزایند .

وی همچنین از زحمت کشان و برنامه ریزان این همایش بویژه اداره ورزش و جوانان، فرمانداری، صدا و سیما، شهرداری و شورای شهر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و شبکه بهداشت و سایر حامیان دولتی و مردمی و ورزشکاران میاندوآبی تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم این همایش در سال های آینده شد .

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.