برق ۱۴ اداره پرمصرف دولتی در میاندوآب قطع شد
۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
شناسه : 308996
3
رئیس اداره برق میاندوآب: رئیس اداره برق میاندوآب گفت: در پی رصد کامل وضعیت مصرف برق در همه بخش‌های شهرستان، برق ۱۴ اداره پرمصرف دولتی در میاندوآب قطع شد.
پ
پ

خلیل خیری در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر در خصوص میزان رعایت مدیریت مصرف برق در میاندوآب، اظهار کرد: همه بخش‌های اداری که نسبت به رعایت مدیریت مصرف برق در ایام اوج بار بی‌توجه باشند با قطع برق روبرو خواهند شد.

رئیس اداره برق میاندوآب با تأکید بر اینکه رعایت مدیریت مصرف برق یک امر ضروری است، افزود: مصرف برق در تمام ادارات دولتی به صورت آنلاین پایش و رصد می‌شود.

وی گفت: در روزهای گذشته و با رصد کامل وضعیت مصرف برق در همه بخش‌های شهرستان، برق ۱۴ اداره پرمصرف دولتی در میاندوآب قطع شد.

خیری تصریح کرد: بخش اداری که در مدیریت مصرف توجه لازم را نداشته و با قطع برق روبرو شده تنها در صورتی وصل مجدد برق خواهد شد که بالاترین مقام مسئول تعهد رعایت مصرف را بدهد و این اقدام نیز انجام‌گرفته است.

وی اظهار کرد: از مدیران و مسئولان ادارات خواهشمندیم رعایت مصوبه هیئت دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.

همه ساله با افزایش دمای هوا در تابستان و گرمای هوا، مصرف برق در کشور افزایش‌یافته و به‌تبع آن بار شبکه سراسری برق افزایش پیدا می‌کند که در این راستا بر اساس تصمیم هیئت دولت ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر تعیین شده و ادارات موظف هستند در ساعت اداری ۳۰ درصد و بعد از آن ۶۰ درصد در مصرف برق کاهش داشته باشند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.