برداشت ۱۶ هزار تن محصول انگور از تاکستان های میاندوآب
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
شناسه : 303689
7
معاون رئیس سازمان و مدير جهاد كشاورزي مياندوآب خبر داد؛  معاون رئیس سازمان و مدير جهاد كشاورزي مياندوآب گفت: امسال با وجود خسارت سرمای دیررس بهار به باغات انگور، با 60 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، 16 هزار تن انگور از تاکستان های شهرستان میاندوآب برداشت شد.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از تاکستان های میاندوآب، با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد و کیفیت محصول تولیدی در سال جاری از تاکستان های میاندوآب، گفت: شهرستان میاندوآب دارای هفت هزار و ۶۹۰ هکتار باغ با تولید سالیانه بیش از ۱۲۵ هزار تن انواع محصولات باغی است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: یک هزار و ۶۰۰ هکتار از باغات این شهرستان محصول انگور اختصاص دارد.

وی گفت: امسال با وجود خسارت سرمای دیررس بهار به باغات انگور، با ۶۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته، ۱۶ هزار تن انگور از تاکستان های شهرستان میاندوآب برداشت شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه انگور جزء محصولات کم توقع با فرآوری مناسب بوده و باغدار می تواند با فرآوری آن، محصول تولیدی خود را مدیریت کند، اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال های اخیر و اجرای برنامه های ستاد احیاء دریاچه ارومیه یکی از محصولات کم آب بر نسبت به سایر محصولات باغی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.