برخی با سیاه نمایی، خدمات نظام را زیر سوال می برند/ عده ای هنوز هم باور ندارند دانشکده علوم پزشکی در میاندوآب افتتاح شده است
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
شناسه : 304110
2
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای می گفتند امکان احیای دانشکده پرستاری وجود ندارد، اینها همان هایی هستند که هنوز هم باور ندارند دانشکده پرستاری احیا شده میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در آئین افتتاح دانشکده علوم پزشکی میاندوآب در سخنانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای راه اندازی و احیا دانشکده پرستاری و ارتقا آن به دانشکده علوم پزشکی، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۰ که ایجاد دانشکده پرستاری را در میاندوآب کلید زدیم، همان زمان خواسته و تقاضای اصلی و اولیه ما راه اندازی دانشکده علوم پزشکی بود که خوشبختانه امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا جلسات مختلف برگزار و زیرساخت های لازم را فراهم و رایزنی ها و درخواست های خود را ارائه کردیم تا به این نقطه برسیم.

وی با بیان اینکه دانشکده پرستاری را سال گذشته که متوقف شده بود، مجددا احیا کردیم، افزود: در این باره جلسات مختلفی با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم و هیئت های مختلفی نیز جهت بررسی وضعیت در شهرستان حضور یافتند و در نهایت پس از بررسی شرایط و فراهم آوردن مقدمات، مجوز ارتقا دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی صادر شد.

عیسی زاده با اشاره به اینکه عده ای می گفتند امکان احیای دانشکده پرستاری وجود ندارد، تصریح کرد: اینها همان هایی هستند که هنوز هم باور ندارند دانشکده پرستاری احیا شده میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافته است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: از امروز هم باید تلاش کنیم تا قدم های بعدی را برداریم و ان شالله به زودی خبرهای خوب دیگری نیز در حوزه علمی و دانشگاهی در میاندوآب خواهید شنید.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه احداث بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی جایگزین عباسی، گفت: هم در مورد این پروژه و هم در مورد پروژه های راهسازی اعتبارات خوبی نزدیک به یک هزار میلیاردتومان پیگیری و گرفته شده است که زمینه ساز تحول در میاندوآب خواهد شد.

عیسی زاده در ادمه با بیان اینکه برخی همواره به دنبال سیاه نمایی هستند، اظهار کرد: این افراد نفوذی، با سیاه نمایی تمام خدمات نظام اسلامی را زیر سوال می برند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی هم چنین با تقدیر و تشکر از مدیران سابق و فعلی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و دانشگاه علوم پزشکی، افزود: بدون اتحاد و یکدلی، اصلا امکان نداشت که این اتفاق نیک رقم بخورد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم چنین با بیان اینکه مترقی‌ترین قانون در زمینه حقوق بانوان در این کمیسیون تصویب شده است، افزود: این قانون با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که از چند سال قبل به مجلس ارایه شده بود و برگرفته از آموزه‌های دین اسلام و نظر علما و دانشمندان در زمینه حقوق زنان در جامعه اسلامی بوده و در کمیسیون اجتماعی تصویب شده است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.