برخی‌ها از بحث انقلاب فقط منصب آن را اشغال کرده‌اند/ نماینده مجلس باید مطالبه‌گر باشد نه اهل تمجید و بده بستان!
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۵۹
شناسه : 285371
6

وی، بیان داشت: ما نیازمند نمایندگان انقلابی و صریح‌البیان هستیم تا دولت را به کار و تلاش بیشتر سوق دهند، جایی که طرح و لایحه‌ای به نفع مردم بود غایب نباشند، نماینده باید اهل بده بستان نبوده و مطالبه‌گر باشد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز،  حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی برادری در مراسم یادواره شهدای شاهین‌دژ، اظهار داشت: امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد به‌وضوح مشاهده می‌کنیم که روز‌به‌روز پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر از گذشته شده و جوانان ما باید عهد با شهدا را تجدید کنند.

وی، افزود: علت عمده پیروزی‌های ملت ایران، ایمان و اعتقاد مردم بود، همه ولایت و مدیریت ولی‌فقیه را در امتداد امامان معصوم(ع) می‌دانستند، از دوران قبل انقلاب کسانی هم که در بطن انقلاب بودند متاسفانه با حرکت امام(ره) مخالف بودند. برخی از آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب همانند معاویه و ابوسفیان شدند که اسلام آوردند اما ایمان نیاوردند.

امام جمعه تکاب، عنوان کرد: فتنه ۸۸ یادمان نرفته، برخی از این سران فتنه گفتند در زمان امام(ره) ولایت فقیه را قبول نداشتیم اما از ترس ایشان مجبور بودیم. این‌ها ایمان در درونشان نفوذ نکرده و امروز هم عده‌ای را می‌بینیم که در دل خود ایمان را پرورش نداده و در فرمان ولایت نیستند و صرفا در ظاهر معتقد هستند.

وی، ادامه داد: برخی افراد از بحث انقلابی فقط منصب را اشغال کرده‌اند، رئیس جمهوری که با شعار ولایت می‌آید باید تا آخر در پای ولایت بماند، امروز مردم ما تجربه دارند و سیاستمداران را به راحتی تحلیل می‌کنند.

حجت‌الاسلام برادری، بیان داشت: امروز عده‌ای سر سفره امام(ره) و شهدا نشسته‌اند اما نمی‌خواهند صدای ولایت، صدای رسا در جهان اسلام باشد، وظیفه ما در قبال اینان حضور گسترده در یادواره‌های شهدا و مراسمات ملی مذهبی است، اگر شهدا نبودند امروز این امنیت پایدار در میان این همه تلاطم را شاهد نبودیم.

وی، گفت: امروز بحث اصلی دشمن به پای میز مذاکره کشاندن مسئولین ما است و این نشان از قدرت بالای دفاعی است که متاسفانه عده‌ای بزدل و منافق داخلی بعضا چراغ سبز از خود نشان می‌دهند، باید همه بدانند که هرجا مقاومت کرده‌ایم پیروز شده‌ایم.

امام جمعه تکاب، تصریح کرد: کسانی که پشت تریبون آمدند و تمام برنامه‌های برجام را بر عهده گرفتند و سفره مردم را با این برجام رنگین جلوه دادند اما متاسفانه همه چیز برعکس شد و این در حالی بود که گفتند ما همه جا با رهبری هماهنگ بودیم و دشمن را گستاخ تر کردند، اگر رهبری اجازه نمی‌دادند که برجام صورت پذیرد امروز تمام مشکلاتی را که مشاهده می‌کنیم بر عهده رهبری می‌نهادند و این در حالی هست که مقام معظم رهبری به کرار فرمودند بنده به آمریکا هیچ اعتمادی ندارم.

وی، افزود: برخی آمدند و گفتند که امام حسین(ع) با عمر سعد مذاکره کرد اما باید بداند که امام(ع) عمر سعد را نصیحت و ملامت کرد، مگر می‌شود امام با بزرگتر از عمرسعد که یزید بود مذاکره نکرده و از خانه و کاشانه خود بیرون برود؟ حتی برخی امام رضا(ع) را امام مذاکره خواندند، امام رضا(ع) امام مناظره و همیشه پیروز است و هیچ جلسه علمی نبود که ایشان در آن جلسه مغلوب بیرون بیایند.

حجت‌الاسلام برادری، ابراز داشت: بعضی‌ها به ما قول دادند اما عمل نکرده‌اند، وقتی ما خود انتخاب کننده‌ایم باید نسبت به ساختن آینده خود چاره بیاندیشیم.

وی، خطاب به نمایندگان جلس، تصریح کرد: آقایان نماینده باید پاسخگو باشند که با وجود سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی، سهم جنوب استان از این سفرها چه بود، مجلس بایست مچ دولت را بگیرد و حساب و کتاب پس بکشد.

امام جمعه تکاب، ادامه داد: امسال آزمونی دیگر در پیش داریم، کسانی که امروز تبدیل شدند به تمجید کنندگان دولت، حتما از دولت خیلی به آن‌ها رسیده است. باید در انتخابات بصیرت داشته باشیم، دولت چرا امروز مجلس را فتیله پیچ کرده‌اند چون نماینده‌ها وا داده‌اند، مچ‌گیری به این معنا است که کاری کنند، خادمان ملت باید شب و روز برای مردم کار کنند.

وی، بیان داشت: ما نیازمند نمایندگان انقلابی و صریح‌البیان هستیم تا دولت را به کار و تلاش بیشتر سوق دهند، جایی که طرح و لایحه‌ای به نفع مردم بود غایب نباشند، نماینده باید اهل بده بستان نبوده و مطالبه‌گر باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.