برخورد قاطع با اغتشاشگران در دستور کار قرار گیرد/ آمریکا در پشت پرده جنایات و اغتشاشات است
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 303415
5
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر برخورد قاطع با اغتشاشگران، گفت: باید طبق قانون برخورد قاطع با این ها انجام شود.
پ
پ

آیت الله عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع آمریکا و ابرقدرت ها در ایران اسلامی به خطر افتاد و همین موضوع سبب دشمنی، آنها با انقلاب و نظام و ملت ایران اسلامی شد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: وقتی یک نفر از دنیا برود همه متاثر می شویم و این یک مسئله ای است که هیچ کس راضی نمی شود هم وطن یا دیگری از دنیا برود.

وی گفت: ولی این موضوع نباید بهانه ای شود تا عده ای بیایند و به مقدسات توهین کرده و کسب و کار مردم را از کار بیاندازند و اموال عمومی را تعرض و تخریب کنند.

دیرباز با اشاره به شهادت برخی از هموطنان و مدافعان امنیت مردم در این اغتشاشات و در روزهای اخیر، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در برابر ظلم و جنایت ها کوتاه نمی آید و این را از ناحیه آمریکا می بیند و در برابر آن می ایستد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده ای در این قضیه فریب جوسازی های دشمنان را خوردند، اظهار کرد: صف اغتشاشگران از فریب خوردگان جدا است.

وی هم چنین با تاکید بر برخورد قاطع با اغتشاشگران، افزود: باید طبق قانون برخورد قاطع با اینها انجام شود.

دیرباز با بیان اینکه مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: دشمنان این را بدانند که جمهوری اسلامی و انقلاب و شهدا دردل مردم جای داشته و  ملت بصیر ایران اسلامی، چهره بزک کرده دشمنان انقلاب را خوب می شناسند و باطن ظالمانه و کودک کش و مظلوم کش آنها را می شناسند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.