برخورد جدی سپاه با برهم زنندگان امنیت در مرزهای آذربایجان غربی
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
شناسه : 290153
9

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امنیت خط قرمز ماست، گفت: هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آنها با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری اظهار کرد: مرزهای کشور ناموس و خط قرمز کشوراست و هر کسی که به فکر تعرض به مرزهای استان باشد با آنها با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در استان آذربایجان غربی تهدیدات امنیتی برای سرمایه گذاری وجود ندارد و ضریب امنیتی استان در بالاترین سطح خود قرار دارد، افزود: امنیت یکی از مؤلفه‌های پایدار در منطقه است و در برقراری آن با کسی تعارف نداریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: نیروهای مسلح اجازه بروز هیچ‌گونه ناامنی را در منطقه نمی‌دهند و برای جان‌فشانی در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، حتی اگر معاندان نظام اسلامی در خیالشان به دنبال ایجاد ناامنی باشند، محکم‌ترین سیلی را به آن‌ها می‌زنیم تا در این زمینه از تفکرات خود نیز پشیمان شوند.

شهسواری با تاکید بر اینکه اتحاد نمایندگان برای توسعه استان ضروری است، اضافه کرد: نمایندگان باید توسعه استان را در اولویت کارهای خود قرار دهند و مطالبات مسئولین استانی را از مسئولان ملی مطالبه کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: چهل و دومین سال برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته و نیازمند اهمیت دادن نمایندگان در صحن علنی مجلس است و باید ثمرات دفاع مقدس در طول ۴۲ سال برای مردم تبیین شود.

شهسواری با بیان اینکه نقش کلیدی استان باید در دوران دفاع مقدس و نیز دوران حاضر شناسایی شود، عنوان کرد: باید به شاخصه‌های دفاع مقدس دقت شود و در استان ما که ۴۲ سال سابقه دفاع از کیان اسلامی را دارد بازنگری و بازتعریف شود.

* خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.