برجام فرهنگی یکی از توطئه های امروز دشمنان علیه انقلاب است/ تخلفات انتخاباتی در حال رسیدگی هستند
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۰۹
شناسه : 263716
2

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: برجام فرهنگی یکی از توطئه های دشمنان است و مسئولان باید بصیر و هوشیار باشند تا دشمن برجام فرهنگی را به آنها تحمیل نکند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، قنبر کریم نژاد، امروز در همایش بصیرتی ناظرین امین شورای نگهبان در تالار امام خمینی(ره) میاندوآب در سخنانی با اشاره به نقش شورای نگهبان در کشور، اظهار کرد: شورای نگهبان حافظ و پاسدار قانون اساسی بر اساس اسلامیت و جمهوریت نظام است و قوانین را با شرع اسلام و قانون اساسی بررسی و تصمیم گیری می کند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی به انتخابات اخیر در ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: در این انتخابات نیز تخلفاتی بود که تمامی تخلفات احصا و به مراجع مربوطه برای رسیدگی گزارش شده و به آن رسیدگی می شود.

وی افزود: هم اکنون نیز تخلفات انتخاباتی در حال رسیدگی بوده و به تخلفات افراد مختلف اعم از استانداران، فرمانداران و حتی دهیاران متخلف در سراسر کشور رسیدگی می شود.

کریم نژاد با اشاره به ۱۵ هزار نفر ناظر به صورت فعال و نیمه فعال در استان فعالیت دارند، تصریح کرد: در طول سال، برنامه های مختلفی اجرا شده و فعالیت ها فعالان سیاسی رصد می شود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم آشنایی همه افراد با قانون اساسی، اظهار کرد: آمریکا با آن همه قلدری اش، از قانون اساسی خود نگهبانی می کند و ما نیز وظیفه داریم تا از قانئن اساسی خودمان نگهبان باشیم.

وی به هجمه دشمنان و بدخواهان به نهادهایی مانند شورای نگهبان و سپاه اشاره کرد و گفت: همگان دیدند که فتنه گران در فتنه ۷۸ و ۸۸ چه کردند، ولی مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی، فتنه و توطئه آنها را خنثی کردند.

کریم نژاد افزود: اصل ولایت فقیه یکی از اصول قانون اساسی ماست و باید حافظ این اصل و قانون اساسی باشیم و در این راه از همه مسئولان اعم از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و… که بر اساس این قانون قسم یاد می کنند، می خواهیم حافظ آن باشند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند تا برجام های مختلف را به ما تحمیل کنند، تصریح کرد: همه باید پیرو ولی فقیه باشیم و وقتی ولی فقیه اعلام می کند قرارداد ۲۰۳۰ باید ملغی شود، در آن لحظه باید آن را لغو کرد.

وی به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند تا فرهنگ آمریکایی، اقتصاد غربی را در کشور رواج دهند که در این راه ۲۰۳۰ یکی از راه های آنها بود.

کریم نژاد با بیان اینکه خواسته دشمنان، حذف فرهنگ شهید و شهادت است، اظهار کرد: برجام فرهنگی یکی از توطئه های دشمنان است و مسئولان باید بصیر و هوشیار باشند تا دشمن برجام فرهنگی را به آنها تحمیل نکند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.