برای توسعه میاندوآب، همه باید پای‌کار باشند
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
شناسه : 311459
3
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: اگر هدف آبادی میاندوآب و رفع موانع پیشرفت است نه‌تنها فرماندار، شهردار بلکه همه آحاد مردم باید احساس مسئولیت کرده و پای‌کار باشند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، محمدرضا رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی برای گرامیداشت ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام، افزود: شهید چمران می‌گوید: «وقتی شیپور جنگ نواخته می‌شود مرد از نامرد شناخته می‌شود.» و این حکایت دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه با تأکید بر اقدامات جهادی و انقلابی برای حل مشکلات، گفت: دولت باروحیه جهادی و انقلابی به دنبال حل مشکلات بوده و همواره در این راه قدم برمی‌دارد.

رضایی با تأکید بر اینکه باید عملکرد ادارات برای مردم تبیین شود، گفت: مدیران باید گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه کنند و این موضوع را به‌صورت مستمر در اولویت کارهای خود قرار دهند تا مردم نسبت به عملکردها آگاهی یابند.

فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه در مقایسه میاندوآب با دیگر شهرها واقعیت‌ها را بیان کنید، تصریح کرد: کافی است قضاوت‌ها کمی منصفانه‌تر بوده و از بد جلوه‌دادن میاندوآب پرهیز کرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی فعلی همه باید برای توسعه و تعالی شهر مشارکت کنیم، اظهار کرد: اگر هدف آبادی میاندوآب و رفع موانع پیشرفت است نه‌تنها فرماندار، شهردار بلکه همه آحاد مردم باید احساس مسئولیت کرده و پای‌کار باشند.

رضایی با بیان اینکه حل تمام مشکلات در یک ماه یا یک سال امری محال و غیرمعقول است، افزود: مشکلات باهدف گذاری مشخص و برنامه دقیق، مدون و زمان‌بندی‌شده قابل‌حل خواهد بود و ما نیز در این راستا قدم بر می‌داریم.

فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه زمانی در گروه‌های مختلف فضای مجازی از شهر سرپرستان و تغییرات اتوبوسی مدیران شهرستان مطالبی منتشر می‌شد، گفت: اکنون نه سرپرستی داریم و نه تغییر اتوبوسی شاهد بوده‌ایم؛ ولی چیزی گفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همیشه تغییر نگرش‌ها برای بنده مهم بوده است، افزود: تنها تعهد ما تعهد خدمت به شهرستان فارغ از گرایش‌ها  است.
رضایی در ادامه با تأکید بر اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید نظارت بر بازار باید استمرار داشته باشد، تصریح کرد: ادارات متولی باید به این موضوع توجه داشته باشند که استمرار و تشدید کنترل بازار، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به‌ویژه اقلام دانش‌آموزی بسیار ضروری است.

در این جلسه سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در مورد اهمیت جهاد تبیین، رستم وکیلی رئیس اداره آموزش‌وپرورش در مورد پروژه مهر و بازگشایی مدارس، اسکندر سجادی در مورد عملکرد شورای شهر و مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی نیز به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.