بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه خاتم الانبیا(ص)/ هیچگونه بن بستی در تحریم ها برای ما وجود ندارد
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
شناسه : 285649
7

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: تحریم های سخت غرب علیه ایران موجب هیچگونه بن بستی برای ما نشده و با هر تحریم قدمی دیگر برای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته ایم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از اروم نیوز،

سعید محمد در آئین افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه که به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد، اظهار داشت: دشمن با تمام توان در صدد نابودی ایران برآمده و معیشت مردم را مورد هدف قرار داده و تحریم های سختی را علیه ما وضع کرده است.

وی، افزود: امروز هیچ گونه بن بستی در تحریم ها برای ما وجود ندارد و هر آن چه که کشور نیاز دارد به دست جوانان این مرز و بوم گره گشایی می کنیم نمونه بارز آن طراحی و اجرای پروژه بزرگترین پالایشگاه های میعانات گازی جهان در ستاره خلیج فارس و همچنین  احداث ۶ فاز پارس جنوبی به دست متخصصین ایرانی است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز با ۵ هزار شرکت خصوصی همکار هستیم و با هم مشغول ساختن ایران اسلامی هستیم، ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) فعالیت می کنند و این در حالی است که وضعیت بودجه های عمومی دولت هم مساعد نیست.

محمد ابراز کرد: ما بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان طلب داریم و بودجه عمرانی کشور هم ۴۳ هزار میلیارد تومان است یعنی تقریبا معادل بودجه عمرانی کشور قرارگاه طلب دارد اما علی رغم همه معضلات و مشکلات تلاش داریم تا همه پروژه ها فعال نگه داشته شود تا ایجاد انگیزه و امید در مردم کشور کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: راهکارهای جدیدی را همچون تحاتر ملک و دریافت دارایی ها از دولت پیگیری می کنیم چرا که اعتقادمان این است به اندازه کافی کشورمان دارای سرمایه های کافی است تا به وسیله آن ها بتوانیم ایران را بسازیم و هیچگونه نیازی به کشورهای خارجی نداشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اذعان کرد: قرارگاه افتخار دارد طی سی سال در آذربایجان غربی بیش از ۱۲۵ پروژه را به انجام رسانده و امروز هم در حوزه حمل و نقل شهری، بهداشت شهری و تراموای شهری را تفاهم‌نامه کردیم و عملیات اجرایی آن مثل پروژه کمربندی دوم که صبح افتتاح شد به سرانجام برسانیم.

محمد افزود: آمادگی خود را اعلام کردیم تا خط ریلی تبریز به ارومیه را سرعت ببخشیم و نمایندگان استان هم با توجه به اینکه بودجه سال ۹۹ در حال بسته شدن است این پروژه بسیار مهم برای ارومیه را پیگیری و در ردیف های بودجه ثبت کنند تا پیگیری های بعدی را انجام و پروژه را سرعت ببخشیم.

وی تاکید کرد: پروژه بعدی کانی سیب که ۳۶ کیلومتر تونل است که ۳۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۵ کیلومتر آن باقی مانده است، اعتباراتی را قرار است به این پروژه تخصیص بدهند که امید است تا سال آینده به اتمام برسد و تاثیر زیادی را برای شهر ارومیه خواهد داشت و امید است بتوانیم خدمت های بسیاری را در عرصه عمران و خدمات شهری به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.