باید کاستی ها رفع شود/ اشکالات ما کم نیست ولی۷۰ درصد مردم از طرح تحول سلامت راضی اند
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۵
شناسه : 261236
2

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کمتر طرحی بوده که مانند طرح تحول سلامت 70 درصد رضایتمندی را داشته باشد زیر اشکالات ما کم نیست و این مسیر باید ادامه پیدا کرده و کاستی های آن رفع شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب در پاسخ به سوالی در مورد طرح تحول سلامت، اظهار کرد: آنچه که از دستگاه های نظارتی ما در مورد میزان رضایت مردمی داریم، نزدیک به 70 درصد رضایتمندی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  افزود: کمتر طرحی در دو سه دهه گذشته بوده که این میزان رضایتمندی را داشته باشد زیرا اشکالات ما کم نیست ولی مردم ما بزرگوار هستند.

وی گفت: مردم به ویژه قشر ضعیف علاقمند به ادامه این مسیری هستند که در 3/5 سال گذشته برای بهداشت و درمان ایجاد شده است و باید ادامه پیدا کرده و کاستی های آن به تدریج رفع شود.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سوالی درباره اهداف سفر خود به میاندوآب و آذربایجان غربی، اظهار کرد: تعدادزیادی پروژه داریم که امروز به بهره برداری می رسد و در شهرستان میاندوآب نیز طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) باید تا 6 ماه آینده به اتمام و بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: با افتتاح این طرح، حداقل 70 تخت بیمارستانی به شهرستان اضافه شده و بخش های MRI و سی تی اسکن و تجهیزات جدید نیز به بیمارستان داده می شود.

وی افزود: مجموعه ای هم برای غربالگری سرطان در شهرستان پیش بینی شده و نیز امیدواریم متخصص هایی هم که در شهرستان کم هستند به تدریج تامین کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.