باید قدردان نعمت ولایت باشیم/ 9دی، تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۸:۳۸
شناسه : 285872
6

امام جمعه میاندوآب گفت: حماسه 9دی روز تجلی بصیرت و روز عهد و پیمان و میثاق امت با ولایت است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت حماسه9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: 9دی روز تجلی بصیرت و روز عهد و پیمان با ولایت است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم در 40 سال گذشته در صحنه های مختلف انقلاب نقش آفرینی کرده اند؛ افزود: هر جا انقلاب با خطر مواجه بوده است، مردم با حضور خود توطئه ها و فتنه ها را خنثی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر نقش مردم تاکید داشته اند؛ گفت: مردم در انقلاب اسلامی نقش محوری داشته اند و دارند و تصمیم گیر در مسائل اساسی کشور بوده و ولی نعمت ما هستند.
حسن زاده با بیان اینکه تحریم های دشمنان همه علیه مردم ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: جنگ هشت ساله، تحریم ها و توطئه ها همه مردم را نشانه گرفته است و همین مردم بوده اند که مانند هشت سال دفاع مقدس توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی ساخته و مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان دائم به دنبال فتنه و توطئه هستند، اظهار کرد: مردم و مسئولین ما با قاطعیت اعلام کرده اند که مشکلات ما به دیگری مربوط نیست و به خودمان مربوط است.
وی با اشاره به اینکه خالق حماسه 9دی مردم بودند و باید نیز مردمی باشد، تصریح کرد: 9دی متعلق به فرد، جناح و گروه خاصی نیست و نباید آن را به گروه بندی های سیاسی تقلیل داد.
حسن زاده اظهار کرد: تقلیل حماسه 9دی به یک جناح خاص در واقع جفا در حق مردم و خون شهدا است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ایران همواره مسئله اصلی دشمنان ما بویژه آمریکا بوده است؛ اظهار کرد: اتحاد و همدلی رمز پیروزی در برابر دشمنان است و این اتحاد و همدلی نیز به این معنا نیست که خطای دیگری را نبینیم.
وی به فتنه های دشمنان اشاره کرد و گفت: در فتنه اخیر تمام مخالفان، منافقان داخلی، سلطنت طلبان و دشمنان و پول های کثیف سعودی به میدان آمده بودند و نظام و انقلاب را هدف گرفته بودند.
حسن زاده در پایان با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت ولایت باشیم، افزود: اگر نعمت ولایت را نداشتیم قطعا وضع کشور ما بدتر از کشور های اطراف بود و این را به عینه در فتنه اخیر نیز دیدیم.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: در این راستا نشست های روشنگری در سطح حوزه ها و پایگاهها برگزار می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.