باید در تمام عرصه‌ها قوی و قدرتمند شویم
۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
شناسه : 309207
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: باید قوی و قدرتمند شویم تا در دنیا الگو قرار گرفته و حرفی برای گفتن در نظم نوین جهانی داشته باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در میاندوآب، اظهار کرد: برخی ایام خاص و ایام‌الله هستند و روز عید قربان و عید فطر، چنین ایامی هستند که خداوند روزی و رحمت خود را بر بشریت عنایت کرده است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: روز عید قربان، روز دوری از نفس، روز ذبح نفس و روز عید اکبر و عید الله است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه غرب لیبرال و شرق کمونیست متلاشی شده و دنیا به‌طرف نظم نوین جهانی حرکت می‌کند، گفت: باید قوی و قدرتمند شویم تا در دنیا الگو قرار گیریم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: باید دست‌به‌دست هم داده و متحد شویم و هر کس در هر کجا و هر عرصه‌ای اعم از سیاست، فرهنگ، اقتصاد و غیره قرار دارد برای اسلام و ایران قوی و قدرتمند تلاش کند.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: باید همان روحیه دوران هشت سال دفاع مقدس که همه برای اعتلای اسلام و نظام و انقلاب پای‌کار بودند را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در شعار سال به مقوله تولید اشاره کرده‌اند، افزود: رونق تولید فقط وظیفه مسئولان نیست؛ بلکه مسئولان باید زمینه را فراهم کرده و موانع را رفع کنند و مردم نیز دست‌به‌کار شده و برای رونق تولید و رفع بیکاری تلاش کنند.

حسن‌زاده گفت: باید همواره دنبال علم و تقویت خود و جامعه باشیم و در یک‌کلام به‌تمام‌معنا قوی شویم تا در مقابل دشمن بتوانیم بایستیم.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: این قوی‌شدن باید در همه زمینه‌ها اعم از سیاسی، علمی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی باید موردتوجه باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.