باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
شناسه : 261390
6

فرماندار میاندوآب گفت: انتخابات یکی از شاخصه های مهم نظام اسلامی است و ما باید این انتخابات را پرشور برگزار کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری میاندوآب با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا شبانه روز در خدمت مردم باشیم و به آنها خدمت کنیم.

فرماندار میاندوآب افزود: ما امروز به برکت خون شهدا، رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و ایثارگری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در امنیت هستم و باید با حفظ وحدت و همدلی قدردان این امنیت باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی برای ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند، گفت: انتخابات یکی از شاخصه های مهم نظام اسلامی است و ما باید این انتخابات را پرشور برگزار کنیم.

امیری با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: کسی حق ندارد، عقیده خود را بر مردم تحمیل کند و آرای مردم، حق الناس بوده و میزان نیز رای مردم است و مردم به هرکس که رای دهند، رئیس جمهور منتخب مردم است.

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و با تاکید بر انتخاب اصلح، اظهار کرد: مردم باید با انتخاب اصلح و افراد شایسته برای مدیریت شهری، نقش خود را در توسعه و پیشرفت میاندوآب به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.