باید به دنبال الگوسازی برای جوانان باشیم/ سنت های حسنه و نیکو را در جامعه تقویت کنیم
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
شناسه : 297197
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: اگر بخواهیم جامعه ای پیشرو بوده وتوسعه یافته داشته باشیم، باید الگو سازی کرد و الگوها  را نیز به جامعه معرفی کرد و شناساند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی میاندوآب اظهار کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مصوبات شورای فرهنگی عمومی باید به عنوان یک دستورالعمل تلقی شده و مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به مولفه های اجتماعی، افزود: باید سنت های حسنه و نیکو را در جامعه تقویت و مانع از ترویج سنت های غلط و ناپسند در جامعه شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و وفاق با سنت های حسنه اتفاق می افتد، گفت: در جامعه میاندوآب نیز باید سنت های حسنه را احصا کرده و برای تقویت و ترویج آنها برنامه ریزی کرد و در مقابل سنت های غلط را کاهش و رفع کرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه باید مانع ترویج توهین و اهانت در جامعه شد، تصریح کرد: برخی اظهارات سبب بدبینی در جامعه می شود ولذا باید مانع از سیاه نمایی در جامعه شد.

امام جمعه میاندوآب به اهمیت ارائه گزارش کار توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: این امر سبب اعتماد سازی بیشتر بین مردم و مسئولان می شود.

وی هم چنین بر لزوم و اهمیت الگو سازی در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم جامعه ای پیشرو بوده وتوسعه یافته داشته باشیم، باید الگو سازی کرد و الگوها  را نیز به جامعه معرفی کرد و شناساند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.