باید به جامعه روحیه امید تزریق کرد/ سپاه همواره به دولت ها کمک کرده است
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
شناسه : 302315
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: باید به جامعه روحیه امید تزریق کرد و در میدان حاضر شده و به مردم خدمت کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده امروز در دیدار با فرماندار میاندوآب به مناسبت هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده زیستی و اخلاص و ولایتمداری و خدمتگزاری هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه، افزود: باید به جامعه روحیه امید تزریق کرد و در میدان حاضر شده و به مردم خدمت کنیم چرا که رفتار و حرکات ما در مردم تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه مردم، مدیر پشت میزنشین نمی خواهند، گفت: اقتضای کشور ایجاب می‌کند که مانند رییس‌جمهور با روحیه جهادی وارد میدان شده و منشا خدمات و خیر و برکت در جامعه شد و البته فرماندار شهرستان از این روحیه جهادی، انقلابی و مردم‌داری برخوردار هستند.

فرج زاده با بیان اینکه سپاه همواره در کنار دولت ها حضور داشته و به مردم خدمت رسانی می کند، تصریح کرد: سپاه هیچ فاصله ای بین خود و دولت نمی بیند.

وی افزود: باید از این فرصت تاریخی که دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی بر سر کار هستند، استفاده کرده و دست به دست هم دهیم تا قطار انقلاب با سرعت بیشتری به سمت اهداف و مقصود خویش حرکت کند.

فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه پاسداران، مالک اشتر های انقلاب هستند، گفت: سپاه در همه صحنه ها در کنار دولت حضور داشته و یاری رسان دولت است.

علی پیام اظهار کرد: سپاه، حافظ و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و باید شکرگذار این نعمت باشیم.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.