باید بند ناف اقتصاد کشور از نفت و دلار جدا شود
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
شناسه : 307429
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: از دولت انقلابی و مجلس انقلابی درخواست داریم تا دست به دست هم داده و بند ناف اقتصاد کشور را از نفت و دلار جدا کند.
پ
پ

به‌ گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه در مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم، اظهار کرد: دولت باید اقتصاد را به مردم واگذار کرده و خود نقش ناظر و نظارتی داشته باشد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دولت نباید تصدی‌گری کند، افزود: این موضوع باید در عمل نیز تحقق یابد و تنها جنبه شعاری نداشته باشد.

وی با بیان اینکه شایسته نیست امروز مردم در صف مرغ و تخم مرغ با کارت ملی باشند، گفت: آنهایی که نمی توانند کنار بروند و دولت نیز باید نظارت را افزایش دهد و تعداد ناظران را زیاد کند.

حسن زاده به حذف دلار از معادلات اقتصادی اشاره و تصریح کرد: کشورهایی مانند روسیه که این کار را انجام داده اند، به نتایج مطلوبی دست یافته و موفق بوده اند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید دلار و نفت از معادلات اقتصادی کشور حذف شود، اظهار کرد: تا دلار حذف نشود، این مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد چون منافع عده ای به آن وابسته است.

وی تصریح کرد: از دولت انقلابی و مجلس انقلابی درخواست داریم تا دست به دست هم داده و بند ناف اقتصاد کشور را از نفت و دلار جدا کند تا ان شالله شاهد برطرف شدن مشکلات بوده و حرکت رو به رشد کشور باشیم.

حسن زاده در بخش دیگری از خطبه ها به وجود بروکراسی اداری اشاره و اظهار کرد: متاسفانه کاغذبازی و بروکراسی اداری موجب اذیت مردم می شود و در حالی که نباید امت اسلامی را با کاغذبازی و بروکراسی اذیت کرد بلکه باید به بهترین شکل مشکلات مردم را حل کرد.

وی هم چنین با تاکید بر دشمن شناسی، افزود: دشمن اصلی ما آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ بوده و در خارج از کشور است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید پشت صحنه جنگ افروزی ها و دشمن پشت صحنه را دید و شناخت نه اینکه اینجا در کشور اسلامی علیه هم باشیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، اظهار کرد: نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی ایران اسلامی اعم از سپاه، بسیج و ارتش و فراجا برخلاف نیروهای نظامی کشورهای دیگر، عزتمند و غیرتمند بوده و سرباز ولایت و انقلابی هستند و برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آورده و از عزت و ناموس و اقتدار ایران اسلامی دفاع می کنند.

حسن زاده هم چنین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: مردم در روز قدس امسال نیز هوشیاری و بصیرت و ولایتمداری خود را به دنیا نشان دادند و از این حضور پرشور مردم و بویژه مردم میاندوآب نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.