باید از گنجینه دفاع مقدس در عرصه جنگ نرم استفاده کنیم/ اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
شناسه : 287227
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دفاع مقدس ثروت و گنجینه ارزشمندی است که باید استخراج و برای مقابله با جنگ نرم دشمن از آن استفاده کرد

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور در میاندوآب که امروز برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بهترین فرصت ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی و جوانان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه رااهیان نور، افزود: همه باید در راستای اردوی راهیان نور و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس، اهتمام و ابتکار داشته باشند.

وی گفت: جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس و ایجاد زمینه برای زیارت بامعرفت از اهداف اردوهای راهیان نور است.

پالهنگ با بیان اینکه دفاع مقدس همانند تابلوی عظیم و باشکوه است، تصریح کرد: باید اردوهای راهیان نور را گرامی داشته و از این اردوها که در واقع یک فناوری است به بهترین نحو استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: باید فرهنگ مجاهدت و ایثار و شهادت و ادبیات دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم.

وی افزود: دفاع مقدس ثروت و گنجینه ارزشمندی است که باید استخراج و برای مقابله با جنگ نرم دشمن از آن استفاده کرد.

پالهنگ در ادامه با اشاره به اینکه امسال 250 نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند، گفت: این افراد در قالب دو کاروان و پنج دستگاه اتوبوس برابر زمانبندی ابلاغی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه بر لزوم همکاری و هماهنگی ادارات برای اعزام علاقمندان به اردوهای راهیان نور تاکید کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور یک اقدام فرهنگی و معنوی برای آشنایی نسل امروزی با فرهنگ دفاع مقدس است.

قهرمانی گفت: بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش زنده نگه می دارد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.