حماسه ۹ دی نمایش بصیرت و غیرت دینی ملت ایران بود/ ابعاد حماسه ۹ دی برای نسل امروزی تبیین شود
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
شناسه : 292358
4

فرمانده ناحبه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: برای صیانت از اقتدار نظام و غیرت دینی و عزت خود باید ابعاد ۹ دی برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و این در مسیر انقلاب یک ضرورت است

پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در ۹ دی ملت نجیب ایران اسلامی، ولایتمداری و بصیرت خود را به دنیا نشان دادند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: مردم ایران اسلامی در ۹ دی به صورت خودجوش دست به دست هم داده و به  ایادی استکبار اعلام کردند که مردم ایران بیدار هستند.

وی با بیان اینکه حماسه یوم الله ۹ دی روز دفاع از ارزش ها بود، گفت: مردم وقتی ارزش ها و نظام و انقلاب و ولایت را در خطر دیدند با شعور و آگاهی به صحنه آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

پالهنگ با بیان اینکه در فتنه ۸۸ کسانی که می خواستند به غیرت و عزت ما جسارت کنند پاسخ محکمی دریافت کردند، تصریح کرد: علی رغم همه توطئه ها و فتنه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه همه آنها را خنثی ساخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه فتنه ۸۸ یکی از فتنه های دشمنان بود که اصل نظام و انقلاب را نشانه گرفته بود، تصریح کرد: حماسه مردمی ۹ دی، طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در فتنه ۸۸ به ارزش ها و عاشورا اهانت کردند، افزود: بی بصیرتی برخی خواص نیز زمینه را برای فتنه گران فراهم ساخت ولی در ۹ دی مردم ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا در مقابل دشمنان و فتنه گران ایستادند.

پالهنگ تصریح کرد: برای صیانت از اقتدار نظام و غیرت دینی و عزت خود باید ابعاد ۹ دی برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و این در مسیر انقلاب یک ضرورت است.

وی افزود:  باید ولایتمداری، ایمان، بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و آگاهی و غیرت ملی مردم از ابتدای انقلاب در فتنه ها و توطئه های مختلف و خدمات نظام برای نسل امروزی تبیین شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.