بازی موبایلی کاغذهای سفید در آذربایجان‌غربی رونمایی می‌شود
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
شناسه : 292746
6

مدیر مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان‌غربی گفت: بازی موبایلی کاغذهای سفید همزمان به دهه فجر در آذربایجان‌غربی رونمایی می‌شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، هادی واثقی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، بیان کرد: نسخه اجرایی و چند مرحله ای بازی کاغذهای سفید در پلتفرم اندروید طراحی و تولید شده است.

وی اظهار داشت: داستان بازی مربوط به نوجوان انقلابی است که پدرش به خاطر چاپ و پخش اعلامیه توسط مامورین ساواک دستگیر شده و او راه پدر را ادامه می‌دهد که درجریان بازی با حوادث مختلفی مواجه می شود.

مدیر مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان‌غربی، گفت: سبک بازی کاغذهای سفید ماجراجویی -معمایی می باشد و برای ساخت آن از تکنیک های نوین در گرافیکی سه بعدی استفاده شده است . این بازی که برای مخاطب کودکان و نوجوانان آماده شده در بستر اندروید منتشر می شود.

واثقی بیان کرد: انتقال باور پذیری بیشتر و واقعی تر به نسل جوان همراه با بازخوانی حوادث اول انقلاب با جذابیت بیشتر از ویژگی‌های این بازی است.

وی ادامه داد: در این بازی از کاراکتر های مختلف مبارزان انقلابی از جمله مجاهد نستوه حجت الاسلام حسنی یکی از یاران با وفای امام خمینی(ره) که نقش ویژه در تاریخ انقلاب و آذربایجان غربی داشته، استفاده شده است.

وی اضافه کرد: علاقمنه مندان به این بازی می توانند در ایام الله دهه فجر در مارکت هایی مانند کافه بازار و مایکت برای دانلود آن اقدام کنند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.