بازدید  300 هزار نفر از مراکز تاریخی و گردشگری آذربایجان غربی/ تعداد اقامت کنندگان نوروزی در استان 17 درصد افزایش یافت
۰۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
شناسه : 280381
5

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: تعداد اقامت کنندگان در مراکز اقامتی و هتل های تحت پوشش این اداره کل در آذربایجان غربی تا امروز 17 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

پ
پ

جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: تعداد اقامت کنندگان در مراکز اقامتی و هتل های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آذربایجان غربی تا امروز 17 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: تا امروز نزدیک به 9 هزار و 500 تخت اقامتی در این مکان ها اشغال شده است.

وی گفت: تا امروز در مجموع 300 هزار نفر از مراکز تاریخی و گردشگری آذربایجان غربی شامل تخت سلیمان تکاب، قره کلیسا، آثارهای تاریخی و مسجد جامع و بازار تاریخی ارومیه  بازدید کرده اند.

جباری با اشاره به اینکه با آغاز دور دوم سفرها پیش بینی می شود که شاهد افزایش حداقل 15 درصدی مسافران نوروزی در استان باشیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم در دور اول سفرها و با مساعد شدن وضعیت جوی، پیش بینی می کنیم که شاهد افزایش حداقل 15 درصدی مسافران نوروزی در استان با شروع دور دوم سفرها باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.