بازار نبض تپنده اقتصاد جامعه/ امنیت کشور در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهدا است
۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
شناسه : 265336
13

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: بازار نبض تپنده اقتصاد کشور بوده و اصناف در برهه های مختلف انقلاب و در دوران دفاع مقدس نقش اساسی داشته اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در همایش پلیس، امنیت و اصناف که امروز در تالار تشریفات میاندوآب برگزار شد با اشاره به اهمیت مقوله امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه است و خوشی و آرامش در سایه امنیت است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تجلیل از مقام شامخ شهدا، شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی، افزود: امروز شهید محسن حججی ها و سردار سلیمانی ها از حریم امنیت ما در فراتر از مرزها دفاع می کنند و در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در نهایت امنیت و آرامش هستیم و باید قدردان باشیم.

وی به نقش اصناف در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اصناف در برهه های مختلف انقلاب و در دوران دفاع مقدس نقش اساسی داشته و حامی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل بودند.

شیخ نژاد بازار را نبض تپنده جامعه و اقتصاد کشور عنوان و تصریح کرد: اگر نبض اقتصاد کشور درست هدایت نشود و اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد، بازار با شکست و مشکل مواجه می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه بازار باید در قبال مردم مسئولیت پذیر باشد، اظهار کرد: همه باید احساس مسئولیت کرده و از گران فروشی و عرضه کالاهای نامرغوب به مردم پرهیز کرده و بازار باید همیشه زنده و پویا باشد.

وی افزود: صداقت، شفافیت در سخن و کار، کیفیت بخشی و اخلاق مداری حائز اهمیت است که همه بازاریان باید به آن توجه داشته باشند.

شیخ نژاد هم چنین بر لزوم توجه به دستورالعمل های پلیس و حفاظت فیزیکی مغازه ها برای حفظ امنیت توسط اصناف و بازاریان توجه کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.