بارقه امید در دولت مردمی/ بوی بهبود ز اوضاع وطن می‌آید
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
شناسه : 295976
7
اقدامات دولت جدید در همین ابتدای کار، بارقه امید را در دل مردم روشن کرده است و مردم امیدوارانه به روزهای پیش رو نگاه می کنند تا دولت مردمی، بتواند باری از مشکلات مردم را بردارد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حدود یک ماه است که آیت الله سید ابراهیم رئیسی، فعالیت خود را به عنوان رئیس دولت سیزدهم آغاز کرده است و از حدود دو هفته گذشته رسما با برگزاری جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی به اعضای کابینه پیشنهادی، دولت سیزدهم رسما استقرار یافته وامورات را وزرای جدید بر عهده گرفته اند.

اما رئیس دولت سیزدهم در همین یک ماهی که از فعالیتش به عنوان رئیس قوه مجریه می گذرد، بارقه امید را در دل مردم روشن کرده است و مردم امیدوارانه به روزهای پیش رو نگاه می کنند تا دولت مردمی، بتواند باری از مشکلات مردم را بردارد.

حضور در بین مردم، بازدید از بیمارستان ها و عیادت از بیماران، حضور سرزده در مناطق مختلف از جمله اقدامات آیت الله رئیسی در یک ماه گذشته بوده که سبب شده تا مشعل امید در دل مردم برای زنده شود.

از سوی دیگر اعضای هیئت دولت جدید نیز، ساعتی پس از کسب رای اعتماد در دفتر کار خود حاضرشده و در هفته ابتدایی از مسئولیت خود نیز با حضورهای میدانی، جدیّت خود را در تشکیل دولت مردمی نشان دادند و روح امید را در جامعه دمیدند.

مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیرهیئت دولت با ایشان بر لزوم احیای اعتماد مردم و امید مردم تاکید داشته و فرمودند:”مسئله احیای اعتماد مردم و امید مردم بسیار مهم است چون اعتماد مردم بزرگترین سرمایه‌ی دولت است. مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند با شما راه می‌آیند، کمک‌تان میکنند. این بزرگترین سرمایه است برای یک دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند، که خب البته این متأسفانه یک مقداری آسیب دیده، این بایست ترمیم کنید این را و راهکارش هم این است که حرف و عمل مسئولین یکی باشد.”

باید مسئله امید به آینده در جامعه رواج پیدا کند

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در یکی از دیدارهای دانشجویی با تاکید بر لزوم ترویج امید به آینده در جامعه، گفت : مسوولان باید امید به آینده را زنده نگه دارند، هم در وجود خود و هم در جامعه و اگر این مسئله از بین برود نمی توانیم مسیر تعالی را به درستی ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و  امام جمعه ارومیه افزود: باید مسئله امید به آینده در جامعه رواج پیدا کند.

وی ادامه داد: دوری از تنبلی برای رسیدن به تعالی در راس انجام امورات باشد زیرا جهاد و تلاش لازمه رسیدن به هدف است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید حرکت ما به گونه ای باشد که زندگی آخرت را ترجیح دهیم بر زندگی دنیوی و هر تصمیم که در دانشگاه گرفته می شود باید برای زندگی اخروی باشد.

اقدامات آیت الله رئیسی، موجبات امیدواری مردم شده است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، با اشاره به اینکه اقدامات شایسته و انقلابی آیت الله رئیسی واقعاً موجبات امیدواری مردم شده است، گفت:اقدامات شایسته و انقلابی آیت الله رئیسی واقعا جای تقدیر و تشکر داشته و واقعاً موجبات امیدواری مردم شده و زمینه تشکیل ایرانی مدرن را رقم زده است.

مهدی عیسی زاده  افزود: وی در قامت ریاست قوه قضاییه در زمینه مبارزه با فساد، اقدامات خوبی در مبارزه با فساد اداری انجام داده اند و توفیقاتی در این زمینه به دست آمده که جای تقدیر دارد و ما نیز از این روحیه فساد ستیزی حمایت می کنیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد باید ادامه یابد، تصریح کرد: در راستای دفاع از خون شهدا و حقانیت نظام اسلامی، این اقدامات باید با قدرت ادامه داشته و عدالت در جامعه برقرار شود.

 بارقه امید برای تحقق دولت جوان و حزب اللهی

کارشناس ارشد مسائل سیاسی نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه امروز همه وظیفه داریم تا به دولت جدید کمک کنیم تا در راستای نیل به اهدافش قدم بردارد، اظهار کرد: امروز دوران کار و تلاش و خدمت برای مردم آغاز شده است.

نیما سعیدی اقدم افزود: جوان بودن تعدادی از وزرا به ویژه در وزارتخانه های کلیدی در مجموع میانگین سنی دولت را تا حد خوبی پایین آورده است و این یک قدم مثبت و خوبی به شمار می رود و امیدها را برای جوان شدن بدنه دولت و مدیران میانی و تحقق واقعی دولت جوان و حزب اللهی بالا برده است.

وی افزود: شرایط فعلی و مشکلات انباشته شده میراث دولت ناکارامد قبلی و هجمه های دائمی دشمن علیه دولت مردمی، ما را به این جمع بندی می رساند که اولویت با کار و تلاش و فراهم کردن فرصت و انگیزه کار برای کابینه آیت الله رئیسی است و این مهم در ابتدا جز با حمایت میسر نخواهد شد.

در  سال‌های اخیر اتفاق‌هایی برای کشور پیش آمد که امید مردم را هدف قرار داد و مردم در حال ناامید شدن کامل بودند تا اینکه دولت مردمی بر روی کار آمد که می توان گفت “دولت در کنار ولی نعمت” را در یک ماه گذشته از عمر سپری شده دولت در رفتار دولتی ها شاهد بوده ایم و قطعا ادامه این روند، بارقه امید را بیش از پیش در دل مردم روشن خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.