بارقه‌هایی از امید با آغاز نهضت آسفالت در میاندوآب
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 311892
4
با معرفی و شروع به کار شهردار جدید میاندوآب، نخستین قدم در زمینه بهبود وضعیت آسفالت شهری برداشته شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، موضوع آسفالت و چاله‌های بی‌شمار شهری در معابر میاندوآب یکی از مشکلات اساسی است که همواره مردم این شهر با آن دست‌به‌گریبان بوده‌اند و تقریباً همواره مردم میاندوآب از وضعیت ناگوار و نامناسب آسفالت معابر شهری و کوچه‌ها گله‌مند بوده‌اند.

مردم این شهر علاوه بر اینکه با این وضعیت آسفالت در سال‌های گذشته خو گرفته‌اند، اما همواره امیدوار بوده‌اند که این وضعیت آسفالت شهر میاندوآب که امان شهروندان را نیز بریده است به پایان رسیده و دیگر شاهد این مشکل در شهر نباشند.

از ابتدای امسال نیز مردم میاندوآب در انتظار بودند تا شاهد شروع نهضت آسفالت در خیابان‌های این شهر باشند؛ اما بلاتکلیف بودن شهرداری میاندوآب و انتظار چندماهه برای صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر سبب طولانی‌شدن این انتظار شد تا تقریباً فصل کار عمرانی به اتمام برسد؛ اما این روزها که شهردار جدید میاندوآب کار خود را شروع کرده و خبری از بارش‌های پاییزی نیست، قدم‌های اولیه برای بهبود وضعیت آسفالت شهری برداشته شده است.

با معرفی‌شدن “بابک محمدزاده” به‌عنوان شهردار جدید میاندوآب، نخستین قدم در زمینه بهبود وضعیت آسفالت شهری برداشته شد و آثار قیر رایگان بی‌سابقه‌ای که دولت در اختیار شهرداری‌ها قرار داده در خیابان‌های میاندوآب نیز خود را نشان می‌دهد.

آغاز نهضت آسفالت در میاندوآب

در این زمینه بابک محمدزاده شهردار میاندوآب در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به شروع نهضت آسفالت در این شهر، اظهار کرد: باتوجه‌به فرصت کمی که در اختیار داریم، کار روکش و آسفالت معابر را به‌پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی به‌صورت شبانه انجام می‌شود، گفت: عملیات روکش آسفالت در برخی خیابان‌ها در طول روز به دلیل تردد زیاد خودروها و شروع مدارس غیرممکن است که به همت مجموعه شهرداری شبانه انجام می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه عملیات شبانه آسفالت به همت اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری انجام می‌شود، تصریح کرد: شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: ترمیم و روکش آسفالت معابر طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص شده و در دستور کار قرار دارد و به دلیل شروع فصل بارش باید با سرعت انجام شود.

بازدید شبانه فرماندار میاندوآب از کارخانه آسفالت شهرداری

هم چنین اخیراً نیز محمدرضا رضایی فرماندار ویژه میاندوآب به‌صورت شبانه از کارخانه آسفالت شهرداری این شهر بازدید و مشکلات را بررسی کرد.

وی در این بازدید بر لزوم رفع موانع و مشکلات کارخانه آسفالت برای تأمین آسفالت موردنیاز کوچه‌ها و معابر روستایی و شهری و آسفالت جاده‌های روستایی، تأکید کرد.

آسفالت بیشترین و مهم‌ترین مطالبه شهروندان از شهرداری

هم چنین بر اساس اعلام مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری میاندوآب، آسفالت و جمع‌آوری زباله‌ها بیشترین مطالبه شهروندان از شهرداری میاندوآب بوده است.

بر اساس این گزارش، موضوعاتی از قبیل آسفالت، جمع‌آوری زباله، لایروبی، مرمت، لکه‌گیری معابر و مرمت پیاده‌روها از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که شهروندان به‌واسطه سامانه ۱۳۷، مسئولان شهرداری را مطلع می‌کنند و پرسنل شهرداری با مشارکت و همکاری سازمان‌های خدمات‌رسان شهری به‌سرعت مشکلات را تاحدامکان رفع کرده‌اند.

باتوجه‌به اینکه میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند، متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که امیدواریم این حرکتی که بعد از معرفی شهردار میاندوآب شروع شده، ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.