ایمان و امید رمز پیروزی و موفقیت در دنیای امروز است
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
شناسه : 308770
2
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: ایمان و امید دو ابزاری بود که امام خمینی (ره) با آن تحول ایجاد کرده و رمز پیروزی و موفقیت‌های آینده نیز ایمان و امید است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امام سرآمد تاریخ است که تاریخ هیچگاه این بت‌شکن را فراموش نمی‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی، ایران را از ضلالت و گمراهی نجات داد و سیاست سلطنتی را به مردم‌سالاری، حکومت دست‌نشانده و ضد دین را به حکومت مستقل و اسلامی و رژیم مبتنی بر استبداد را به رژیم بر پایه آزادی تبدیل و هویت ملی را در جامعه ترویج کرد‌.

وی گفت: امام با نیروی معجزه‌آسا، معنویت را جایگزین جاهلیت کرده و حرکتی به وجود آورد که در تاریخ ماندگار شد‌.

حسن‌زاده با اشاره به قدرت ایمان در انسان، تصریح کرد: در امام (ره) چهار ایمان بود، ایمان به هدف، به راه، به مردم و بالاتر از همه ایمان به خدا که توانست این حرکت عظیم را به وجود آورد.

امام‌جمعه میاندوآب به اهمیت امید اشاره و اظهار کرد: رهبر انقلاب، امید را دومین ویژگی حضرت امام خمینی (ره) برشمردند که در کنار ایمان توانستند سه تحول در سطح داخلی، امت اسلامی و در سطح جهان ایجاد کند.

وی افزود: باید به آینده امید داشت چرا که بدون امید نمی‌توان به توسعه و رشد رسید و با بهره‌گیری از ابزار امید است که انقلاب به راه پرفروغ خویش ادامه می‌دهد و امروز به ایران قوی تبدیل شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه باید از بیانات مقام معظم رهبری درس بگیریم، گفت: باید با تبعیت از ولایت و با اتحاد و همدلی، محکم، استوار و با قاطعیت به‌پیش رویم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن هیچگاه دست از دشمنی خویش برنمی‌دارد، تصریح کرد: نباید ساده‌لوح بود و در مقابل دشمن عقب‌نشینی کرد؛ بلکه باید در مقابل دشمن ایستاد و خود را در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی و علمی قوی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.