ایستادگی و مقاومت، پیام یوم الله ۱۳ آبان است/ “مرگ برآمریکا” شعار محوری ملت و نظام ما است
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
شناسه : 291216
6
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: ۱۳ آبان به عنوان الگویی برای دشمن شناسی و چگونگی برخورد  و مقابله با دشمنان سلطه گر تبدیل شده است.

پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ۱۳ آبان تجلی آزادی خواهی و شعار هیهات من الذله بوده و از جمله رخدادهایی است که نه تنها در تاریخ محصور نشد، بلکه منشا و خاستگاه گفتمان سیاسی جمهوری اسلامی تبدیل شد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان از دشمن شناسی عمیق مردم ایران اسلامی است، افزود: ۱۳ آبان به عنوان الگویی برای دشمن شناسی و چگونگی برخورد  و مقابله با دشمنان سلطه گر تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز تنها راه ما مبارزه با استکبار جهانی و ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های آنان است، اظهار کرد: سیاست های شیطان بزرگ در مقابل جمهوری اسلامی ایران عوض نشده و بنابراین راه و حرکت انقلابی ما نیز که همان مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر دشمنان است، نباید تغییر کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و عزت ما و عدم سازش با دشمنان و روز تجلی شعار هیهات من الذله است.

پالهنگ با بیان اینکه ما در مقابل استکبار فرمولی به نام ایستادگی داریم، تصریح کرد: مهم ترین شاخصه انسان ولایتمدار، ایستادگی در برابر استکبار است و ولایتمداری بدون استکبار ستیزی معنا ندارد و همه ما وظیفه داریم تا شعار محوری انقلاب که هیهات من الذله و ایستادگی در مقابل استکبارجهانی است را سرلوحه خود قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال اگرچه به واسطه شیوع بیماری و ویروس منحوس کرونا  راهپیمایی ۱۳ آبان لغو شده است، اما همچنان فریاد «مرگ بر آمریکا» به عنوان یک عقیده و اعتقاد در کشور ما جریان دارد و نسل امروزی مانند نسل اول انقلاب این شعار را با دل و جان و اعتقاد و با  راه اندازی پویش های مختلف در فضای مجازی طنین انداز کرده است.

پالهنگ افزود: همانطور که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی؛امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند، آمریکا رو به افول است و پیروزی از آن ایران برزگ ، جوانان و نوجوانان رشید آن است.

وی افزود: باید با درس گرفتن از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شجاعت انقلابی در مقابل غرب و استکبار ایستادگی کنیم و تحت تأثیر عملیات روانی دشمنان  قرار نگیریم و در مسیر ایستادگی و مقاومت محکم گام برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.