ایران اسلامی، بازیگر مهم و اصلی نظم نوین جهانی است
۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شناسه : 309010
1
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: دنیا در حال حرکت به‌طرف نظم نوین است و در این نظم نوین جهانی، ایران اسلامی نقش مهمی بازی می‌کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اینکه دنیا به‌طرف نظم نوین جهانی حرکت می‌کند، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان و ایدئولوژی جدیدی در دنیا شکل گرفت و دنیا به‌طرف نظم نوین حرکت کرد که در این نظم نوین جهانی، ایران اسلامی نقش مهمی بازی می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم در راستای اثرگذاری در نظم نوین جهانی، افزود: دولت سیزدهم حرکت جدیدی را در عرصه سیاست خارجی شروع کرده که قابل‌تقدیر است.

وی گفت: دولت سیزدهم در کیلومترها دورتر از مرزهای ایران اسلامی و در حیاط‌خلوت آمریکا در آمریکای لاتین و جنوبی نقش بازی می‌کند و دیپلماسی را به معرض نمایش می‌گذارد.

حسن‌زاده تصریح کرد: دررابطه‌با منطقه و کشورهای حوزه خلیج‌فارس نیز دولت سیزدهم اقدامات خوبی را شروع کرده و به سمت دیپلماسی توأم باعزت حرکت می‌کند و امضای چندین سند مشترک همکاری مؤید این موضوع است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما ۱۰ سال است که فریاد می‌زنیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس به‌عنوان کشور مسلمان باید تحت لوای یک حکومت حرکت کنند، اظهار کرد: دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی، حرکت‌های چند ساله را در عرض یک سال انجام داده است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: در ادامه دیپلماسی خارجی دولت و با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ملت ایران در کشورهای دیگر، تأثیر مثبت این اقدامات بر سر سفره مردم نیز نقش خود را به‌خوبی نشان دهد.

وی گفت: ما امروز به‌عنوان ایران مقتدر، آباد و آزاد در مقابل دشمنان قد علم کرده و به همه فرامرزها و همه کشورهای منطقه فکر می‌کنیم و در این راستا نیز قدرت مقاومت و استقلال کشور روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

حسن‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب به اعتیاد و آسیب‌های مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: مواد مخدر و اعتیاد بلای عظیمی است که جامعه را دچار خطر و مشکل می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه خانواده در رأس هرم مقابله با اعتیاد قرار دارد، تصریح کرد: خانواده‌ها باید نسبت به مراقبت از فرزندان خویش اهتمام داشته و مسئولان نیز به وظایف خود که در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری آمده، عمل کنند.

وی اظهار کرد: امروز مواد مخدر از سنتی به حالت صنعتی نیز تغییریافته و این زنگ خطری است که در مقابله با این بلای خانمان‌سوز که کیان و هویت آدمی و جامعه را به خطر می‌اندازد، احساس مسئولیت کنیم.

حسن‌زاده افزود: باید خودکنترلی را در اولویت قرار داده و خانواده‌ها به همان اندازه که به درس و کلاس فرزندان خود اهمیت می‌دهند به این موضوع و معاشرت فرزندان خود نیز اهمیت دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.