ایراد هیئت تطبیق به مصوبه انتخاب شهردار جدید میاندوآب/ شهردار جدید دوباره انتخاب شد
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
شناسه : 287628
6

هیئت تطبیق به نحوه انتخاب شهردار میاندوآب در جلسه گذشته ایراد گرفت و  جلسه انتخاب شهردار مجددا برگزار و بار دیگر “حسن فتحعلی پور” به عنوان شهردار جدید انتخاب شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، شورای شهر میاندوآب امروز مجددا برای انتخاب شهردار تشکیل جلسه داد.

شورای شهر میاندوآب که در جلسه فوق العاده هفته گذشته ضمن پذیرش استعفای “رسول ملکی” شهردار وقت، “وحید اصغری پور” را با رای اکثریت اعضا به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب و “حسن فتحعلی پور” به عنوان شهردار جدید انتخاب کرده بود، با ایراد هیئت تطبیق به نحوه انتخاب شهردار جدید روبرو شد و دوباره جلسه ای برای انتخاب شهردار برگزار کرد.

در این جلسه که با حضور سلمان زاده معاون عمرانی فرماندار میاندوآب برگزار شد، رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: در جلسه گذشته با دوفوریت استعفای شهردار، انتخاب سرپرست و انتخاب شهردار به یکی از سه نوع رای گیری(شفاهی،مخفی و الکترونیکی) انجام گرفت، به تصویب اعضا رسید.

فخرالدین آذریان با اشاره به اینکه رای گیری برای انتخاب شهردار باید مخفی بوده و در هیئت تطبیق به آن ایراد گرفته شد، اظهار کرد: به فرمانداری اعلام کردیم اگر در این زمینه شک و شبهه ای دارند، مجددا به شورا برگرداند تا در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: امروز نیز انتخاب شهردار را در دستور کار داشته و از بین گزینه ها یک نفر را اتتخاب می کنیم.

رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه قبلا از گزینه ها برنامه گرفته ایم، تصریح کرد: برنامه های کاندیداها را می توانیم در اختیار رسانه ها قرار دهیم.

آذریان هم چنین گفت: مردم همیشه جلوتر از مسئولان گام برداشته‌اند و به نوبه خود از مردم، خیرین و همه کسانی که در راه مبارزه با کرونا گام بر می دارند تقدیر و تشکر می کنیم.

داریوش عسگری، عضو شورای شهر میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه کسی در این برهه برنامه ارائه نداده است، گفت: در ابتدای دوره پنجم از افرادی برنامه گرفتیم ولی در این برهه زمانی کسی برنامه ارائه نداده است.

وی افزود: من هم به عنوان یک عضو، هوشنگ اسمعیلی را به عنوان گزینه مطرح می کنم که وی نیز مانند بقیه برنامه نداده است.

در ادامه “حسن فتحعلی پور” و “هوشنگ اسمعیلی” از سوی رئیس شورای شهر به عنوان گزینه های شهرداری میاندوآب شدند که “حسن فتحعلی پور” با 5 رای مجددا به عنوان شهردار منتخب اعضای شورای شهر میاندوآب انتخاب شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.