ایجاد کانون های خادمیاری تخصصی و محله محور در دستور کار قرار دارد
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۶
شناسه : 294243
7
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی: مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی گفت: توسعه و ایجاد شبکه خادمیاری با نیرو و مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار گرفته و دفاتر نمایندگی کانون‌های خادمیاری به سمت ایجاد کانون های محله محور و تخصصی حرکت می کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد امروز در آئین معارفه مسئول جدید دفتر کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: توسعه و ایجاد شبکه خادمیاری با نیرو و مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار گرفته و دفاتر نمایندگی کانون‌های خادمیاری به سمت ایجاد کانون های محله محور و تخصصی حرکت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی افزود: نام و یاد امام رضا(ع) قطعا سبب جلب و افزایش مشارکت های مردمی شده و پتانسیل و ظرفیتی که  در کانون های خادمیاری وجود دارد را نمی توانیم در سایر مجموعه ها مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده است، گفت: برای تهیه این جهیزیه ها یک میلیارد ریال از سوی آستان و یک میلیارد و ۴۰۰ ریال نیز توسط خیرین تامین شد.

نوروزنژاد تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و بیش از سه میلیارد ریال هم به صورت غیرنقدی از سوی خیرین اهدا شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی، تعامل با سایر نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) را از اولویت ها و سیاست کاری جدید آستان قدس رضوی عنوان کرد و گفت: با این کار مراکز نیکوکاری به نوعی نیز تبدیل به کانون‌های خدمت رضوی می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به تغییر رویکرد کانون های خادمیاری، مجبور به تغییر در سطح رابطین شهرستان ها هستیم، افزود:در رویکرد جدید که برخلاف رویکرد قبلی که بیشتر عملیاتی بود، نیاز به نیروهای ستادی داریم، تغییر ۸۰ درصد رابطین در دستور کار است.

نوروزنژاد اظهار کرد: در ساختار قبلی، عملکرد رابط شهرستانی رضایت بخش بود ولی در ساختار جدید باید از نیروی ستادی برای ایجاد کانون های جدید در سطح شهر استفا ده کنیم و لذا مجبور به تغییر رابط شهرستانی شدیم.

در پایان این مراسم «محمد محمودی» به عنوان رابط جدید آستان قدس رضوی در این شهرستان معرفی شد.

پیش از این حمیدرضا قنبری این مسوولیت را برعهده داشت‌.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.