اکثر دست فروشان میاندوآب، غیربومی هستند/ در ایام کرونا ابطال پروانه کسب از صدور پروانه پیشی گرفت
۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 295059
15
رئیس اتاق اصناف شهرستان میاندوآب: رئیس اتاق اصناف شهرستان میاندوآب گفت: شاید در استان آذربایجان غربی درهیچ شهرستانی به اندازه میاندوآب دستفروش وجودندارد که اکثراین دست فروشان نیز غیربومی هستند واین کارنیزبه بازاری ها ضربه ولطمه وارد می کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، کاظم رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه درشهرستان میاندوآب ۲۳ اتحادیه صنفی فعالیت دارند، اظهار کرد: تاکنون برای ۹ هزار و ۵۰۰ نفرپروانه صادرشده ودر کنار این موضوع دو هزار و ۵۰۰ نفرنیزبدون پروانه فعالیت می کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان میاندوآب گفت: درسه ماهه نخست امسال یک هزار و ۳۷۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفته که دراین راستا ۳۲  متخلف به تعزیرات معرفی وحدود۴۱۰  میلیون ریال نیزجریمه شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا اصناف، ضربه وارد کرده است، افزود: ویروس کرونا وضعف اقتصاد باعث شده تا ابطال پروانه از صدورپروانه پیشی بگیرد.

رشیدی تصریح کرد: از سوی دیگر افزایش اجاره بهای مغازه در خیابان امام(ره) از۲/۵ میلیون به ۱۰ میلیون تومان باعث شده تا در کنار کرونا، فشار مضاعف بر بازاری ها وارد شود این درحالی است که باید هرساله اجاره بها ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان میاندوآب افزود: شاید در استان آذربایجان غربی درهیچ شهرستانی به اندازه میاندوآب دستفروش وجودندارد که اکثراین دست فروشان نیزمیاندوآبی نبوده واین کارنیزبه بازاری ها ضربه ولطمه واردمی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه صدور پروانه درکل کشورممنوع بوده ودرمیاندوآب نیزاینگونه است، گفت از خبرنگاران نیز انتظارداریم مطالب را درست انعکاس بدهند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.